۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۸۷۶۷۹
حجت الاسلام میرتاج الدینی:

عزت حزب الله لبنان از انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: عزت و سربلندی حزب الله لبنان به برکت انقلاب اسلامی ایران و امام راحل است.
حجت الاسلام ميرتاج الديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور امروز در یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان مراغه اظهار داشت: ولایت فقیه و مکتب تشیع بزرگترین عامل وحدت مردم ایران در برابر توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: هدف امروز دشمن ایجاد اختلاف و تفرقه میان آحاد جامعه اعم از شیعه و سنی و تضعیف جایگاه و نقش ولایت فقیه است، از این رو بصیرت مهمترین اصل و ضرورت جامعه امروز ایران است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای نظام اسلامی است، گفت: مادامی که این فرهنگ در ایران اسلامی زنده نگه داشته شود، ملت طعم ذلت و شکست را نخواهد چشید.

وی ادامه داد: عزت و سربلندی حزب الله لبنان به برکت انقلاب اسلامی ایران و امام راحل است، چراکه این ملت های آزاده با الهام از فرهنگ جهاد و شهادت انقلاب ملت ایران توانستند پیروزی های غرورآفرینی علیه اسرائیل غاصب بدست آورند.

معاون رییس جمهور با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به صورت عالمانه و هنرمندانه در جامعه ادامه داد: در مصاف با استکبار جهانی شناخت راهکارهای نوین مقابله با جنگ نرم ضرورتی انکارنا÷ذیر است.

وی ادامه داد: امروز مهمترین هدف دشمنان نابودی فرهنگ جهاد و شهادت در میان امت اسلام است، زنده نگه داشتن الگوهای ایثار و فداکاری در جامعه از مهمترین اصول دفاع در برابر جنگ نرم است./935/پ202/ص
ارسال نظرات