۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۸۷۶۸۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

هویت‌زدایی و تضعیف اعتقادات دینی جوانان هدف اصلی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که امروز همه برنامه ها و توطئه های دشمنان نظام اسلامی به سوی جوانان متمرکز شده است، بیان داشت: هویت زدایی و تضعیف اعتقادات دینی جوانان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان در جهت ضربه‌زدن به نظام اسلامی است.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در سومین نشست مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان در رشت، و شکوفایی فطرت‌های پاک و استعدادهای نهفته در نوجوانان و جوانان را یکی از وظایف مهم متولیان فرهنگی دانست.

وی ضمن تأکید بر ضرورت توجه بیشتر به برنامه های فرهنگی تصریح کرد: تا کنون کم توجهی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی انجام شده که باید رفع و به آن اهمیت بیشتری داده شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه سخنان خود به تلاش دشمنان دین مبین اسلام به شبهه افکنی در احکام دینی اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به گستردگی هجمه های دشمنان پرداختن به مسائل فرهنگی، اخلاقی و اعتقادی، از اهمیت خاصی برخوردار است و همه مدیران باید در این راستا بسیج شوند.

حجت الاسلام یاری با اشاره به جایگاه جوان در جامعه اظهار داشت: جوانان بدنه اصلی جمعیت هر کشور هستند و باید به آنها بها داده شود و این قشر مورد توجه عمیق و جدی قرار بگیرد.

وی با بیان این که امروز همه برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی به سوی جوانان متمرکز شده است، بیان داشت: هویت زدایی و تضعیف اعتقادات دینی جوانان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان در راستای ضربه‌زدن به نظام اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان وظیفه متولیان دینی و فرهنگی کشور در شرایط کنونی را بسیار سنگین ارزیابی کرد و ادامه داد: همه دستگاه های دینی و فرهنگی باید با یک هدف واحد توطئه‌های دشمنان در این حوزه را خنثی کنند.

وی همچنین به نقش مبلغان دینی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: وظیفه مبلغان امروز از هر زمان دیگری سنگین تر است و باید با ارتباط بیشتر با جوانان و نوجوانان آنها را از برنامه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی آگاه سازند.

حجت الاسلام یاری در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری کلاس‌های تابستانی اوقات فراغت، برگزاری گفتمان‌های دینی و حضور در مراکز آموزشی به ویژه در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد را ضروری و اثرگذار دانست./950/پ202/س
ارسال نظرات