۲۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۸۸۳۲۲
30 مهر تا 7 آبان؛

ششمین نمایشگاه بزرگ فرهنگی و قرآنی صحیفه سبز در مازندران برپا می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز دارالقران امام حسن مجتبی (ع) بابل از برپایی ششمین نمایشگاه بزرگ فرهنگی و قرآنی صحیفه سبز مازندران 30 مهر تا 7 آبان در مصلی این شهرستان خبر داد.
قرآن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، قاسم عزیززاده گرجی، مدیر مرکز دارالقران امام حسن مجتبی(ع) بابل، امروز در جمع خبرنگاران از برپایی ششمین نمایشگاه بزرگ فرهنگی و قرآنی صحیفه سبز مازندران 30 مهر تا 7 آبان در مصلی بابل خبرداد.

وی با بیان این که این نمایشگاه به عنوان بزرگترین نمایشگاه فرهنگی قرآنی در سطح مازندران است خاطرنشان کرد: خوشبختانه در طی برگزاری پنج دوره گذشته استقبال کم نظیری جهت بازدید و نیز ارائه محصولات در این نمایشگاه صورت گرفته است.

گرجی اظهار داشت: محصولات فرهنگی و قرآنی ششمین دوره نمایشگاه صحیفه سبز مازندران از 20 تا 50 درصد تخفیف عرضه می شود که امیدواریم مانند سال های گذشته شاهد حضور و استقبال چشمگیری هم استانی های گران قدر باشیم.

وی ادامه داد: مراکز بزرگ نشر و تولید محصولات فرهنگی کشور برای عرضه جدیدترین محصولات خود در این نمایشگاه استقبال خوبی نشان دادند.

مدیر دارالقران امام حسن مجتبی(ع) با تشریح بخش های جنبی نمایشگاه نیز خاطرنشان کرد: بخش دفاع مقدس، عفاف و حجاب، ایستگاه قصه ویژه کودکان و نوجوانان، بخش نمایش فیلم، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی قرآنی و همایش های گوناگون با حضور دانشجویان و دانش آموزان از جمله مهم ترین برنامه های جنبی نمایشگاه محسوب می شود./950/پ202/الف
ارسال نظرات