۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۸۸۵۰۹

ویژه نامه حوزه و رهبری در پایگاه اینترنتی حوزه نت منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ ویژه نامه «حوزه و رهبری » برای نخستین بار از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در پایگاه اینترنتی حوزه نت منتشر شد.
حوزه نت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام قاسم ترخان، مدیر پایگاه حوزه نت در گفت و گو با خبرنگاران هدف از تهیه این ویژه نامه را حضور رهبر معظم انقلاب و عشق و ارادت ایشان را به مقام روحانیت عنوان کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: این ویژه نامه در 23 بخش با محوریت سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم باتلاش بی وقفه محققان و پژوهشگران این پایگاه تهیه و امروز در دسترس ولایتمداران قرار گرفته است.

حجت الاسلام ترخان اظهار داشت: جایگاه حوزه، ساختار حوزه، حوزه و اخلاق، حوزه و دانشگاه، نهضت نرم افزاری، تبلیغ، آموزش ها و متون درسی، حوزه و هنر از جمله بخش های این ویژه نامه هستند که از دیدگاه رهبر معظم انقلاب مورد بررسی قرار گرفته است.

وی یادآور شد: فرهنگ و سیاست، نقش حوزه در جنگ، رابطه حوزه با دولت، در باب اندیشه، تحول در حوزه، هنر در کلام رهبر و ... از جمله دیگر موضوعات این ویژه نامه تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم است.

مدیر پایگاه حوزه نت با اشاره به اینکه ویژه نامه ودانشنامه هایی با موضوع رهبر فرزانه انقلاب در ویژه نامه حوزه و رهبری وجود دارد بیان داشت: تا پایان سفر پر از خیر و برکت ایشان شاهد فعالیت های گسترده ای از سوی ستاد استقبال از مقام معظم رهبری در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی باشیم.

قابل ذکر است علاقمندان می توانند جهت استفاده از این ویژه نامه گرانسنگ به پایگاه اینترنتی حوزه نت به نشانی
http://hawzah.net مراجعه کنند./919/پ203/ع

ارسال نظرات