۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۸۸۷۴۸
عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس:

رفع همه مشکلات بشر در گرو عمل به قرآن کریم است

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با بیان این که کتاب آسمانی مسلمانان منشور زندگانی همه انسان ها است، گفت: امروزه همه مشکلات بشر در سایه عمل به قرآن کریم رفع خواهد شد.
علي کريمي فيروزجاني نماينده مردم بابل در مجلس هشتم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، علی کریمی فیروزجاهی، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، امروز در حاشیه بازدید از ششمین نمابشگاه سراسری فرهنگی قرآنی صحیفه سبز در مصلی جمعه بابل در جمع خبرنگاران اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران، ام القرای جهان اسلام و مهد قرآن است و توقع داریم برای ترویج معارف قرآنی بتوانیم گام های اساسی بردابرداشته شود.

عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با بیان این که کتاب آسمانی مسلمانان منشور زندگانی همه انسان ها است؛ گفت: امروزه همه مشکلات بشر در سایه عمل به قرآن کریم رفع خواهد شد.

کریمی فیروزجایی با بیان این که همه مردم برای پاسداری از میراث ارزشمند پیامبر باید تلاش کنند؛ تصریح کرد: بخش اصلی ترویج فرهنگ قرآنی به عهده مردم است.

وی ترویج فرهنگ قرآنی را یکی از برنامه های اصلی مجلس شورای اسلامی خواند و ادامه داد: امروز مکاتب مختلف بشریت تشنه معارف قرآنی است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آموزش و پرورش و دانشگاه ها باید فرصتی را فراهم کنند تا به آخرین دستاوردهای علوم قرآنی برای ارتقاء جایگاه دین و قرآن دست یابند.

کریمی با اشاره به این که برگزاری نمایشگاه قرآنی نباید محدود به زمان خاصی باشد؛ بیان کرد: باید این گونه نمایشگاه ها به دلیل عدم دسترسی مردم به دل روستاه ها و محلات مختلف از طریق اتوبوس های سیار هدایت شوند تا همه بتوانند به نحو شایسته از کتاب های دینی و قرآنی استفاده کنند.

وی بیان کرد: به دلیل هجمه های دشمنان از طریق فضاهای مجازی امروزه باید از همه ظرفیت های بشر برای تبلیغ آموزه های دینی باید استفاده کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآورشد: نمایشگاه «صحیفه سبز» با هدف ترویج و تعمیق اندیشه های قرآنی بین نوجوانان و جوانان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه سراسری فرهنگی قرآنی صحیفه سبز از سی ام مهر در مصلای جمعه بابل آغاز و تا هفتم آبان ماه برای بازدید عموم دایر است./950/پ/202/الف
ارسال نظرات