۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۸۸۷۸۶
مسؤول بسیج طلاب گیلان:

آثار شهدای روحانی استان گیلان جمع آوری می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب گیلان از شناسایی 136 روحانی شهید در استان خبر داد و گفت: آثار این شهدای روحانی نیز در حال جمع آوری است.
شهداي روحاني
حجت‌الاسلام محمد جمالی، مسؤول سازمان بسیج طلاب گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، گفت: تا‌کنون 136 شهید روحانی در استان شناسایی شده و هنوز اطلاعات کاملی از روحانیان و طلاب رزمنده این استان در دست نیست و این مسأله در حال بررسی است.

وی با بیان این که بسیج طلاب گیلان در بین اقشار بسیج استان رتبه برتر را کسب کرده است، بیان داشت: بسیج طلاب با تقویت حوزه‌های علمیه توانمند می‌شود.

مسؤول بسیج طلاب گیلان تعداد طلاب بسیجی استان را یک هزار و 800 نفر اعلام کرد و افزود: یک حوزه برای طلاب بسیجی در شهرستان لاهیجان ایجاد می‌شود.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به این که در حال حاضر 19 پایگاه بسیج طلاب در استان راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از این طلاب بسیجی در نقاط مختلف استان به ویژه روستاهای محروم مشغول فعالیت های تبلیغی هستند.

وی با اشاره به راه‌اندازی کنگره شهدای روحانی در کشور خاطرنشان کرد: در همین راستا 136 شهید روحانی گیلان تا کنون شناسایی شده است.

مسؤول بسیج طلاب گیلان برگزاری یادواره شهدای روحانی در شهرستان‌های رودسر، شفت، رودبار، صومعه‌سرا، املش و لنگرود را از جمله مهم ترین فعالیت های بسیج طلاب گیلان دانست و ادامه داد: برگزاری یادواره های بزرگ شهدای روحانی در دیگر مناطق استان نیز در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام جمالی از جمع‌آوری آثار شهدای روحانی در گیلان خبر داد و افزود: این آثار می تواند در نسل جوان جامعه بسیار مفید و قابل استفاده باشد./950/پ202/الف
ارسال نظرات