۰۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۸۹۰۰۲
استاندار مازندران:

تکیه بر ارزش های دینی رمز پیروزی های سی ساله ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده عالی دولت درمازندران انقلاب اسلامی ایران را ریشه در اعتقادات دینی این ملت همیشه در صحنه دانست و خاطرنشان کرد: تکیه بر آرمان ها و ارزش های والای دینی رمز موفقیت و پیروزی های سی ساله ملت ولایت مدار ایران اسلامی است.
استاندار مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، سیدعلی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، امروز در نهمین یادواره سرداران و 73 شهید شهر رویان در مسجد جامع این شهر گفت: حضور مردم در یادواره های شهدا نمایش اراده جمعی ملت ایران و وفاداری آنها با مجاهدان راه خدا است.

وی افزود: حضور پرشور مردم در یادواره های شهدا توطئه های دشمنان نظام را عقیم و آن ها را نا امید می کند.

استاندار مازندران با بیان این که قیام امام و انقلاب به خاطر رهایی از بندگی بندگان خدا و بندگی خدای تعالی بود، ادامه داد: مجاهدت، قیام و مبارزه برای نیل به حقوق انسانی و عزت اسلامی و الهی بود.

طاهایی در ادامه سخنان خود به در پیش بودن 13 آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام اشاره کرد و افزود: تسخیر لانه جاسوسی ترکیدن بغز در گلوی ملت ایران اسلامی بود.

نماینده عالی دولت درمازندران انقلاب اسلامی ایران را ریشه در اعتقادات دینی این ملت همیشه در صحنه دانست و خاطرنشان کرد: تکیه بر آرمان ها و ارزش های والای دینی رمز موفقیت و پیروزی های سی ساله ملت ولایت مدار ایران اسلامی است.

طاهایی با بیان این که حضور مردم همواره خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن بوده و هست، افزود: حضور مردم در صحنه و همراهی آنان دین‌ستیزی و اختلاف‌افکنی دشمن را در طول انقلاب بی‌تاثیر گذاشت.

استاندار مازندران با بیان این که انقلاب ما بر آمده از محرم و خون حسین (ع) است، گفت: هم تراز بودن مردم و مسؤولان از نعمت های انقلاب اسلامی است.

نماینده عالی دولت در مازندران همچنین به سفر اخیر رییس جمهور به لبنان اشاره و تصریح کرد: لبنانی ها برای استقبال از عزیزانشان زیر پای آن ها برنج می ریزند و در سفر احمدی نژاد ملت لبنان در استقبال از ایشان زیر پای رئیس جمهور ایران نیز برنج می ریختند.

وی تأکیدکرد: استقبال مردم لبنان از احمدی نژاد نشانگر این است که ملت ها از رهبران صالح استقبال می کنند./950/پ202/الف
ارسال نظرات