۰۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۸۹۰۶۴
آیت الله علوی گرگانی:

بیانات مقام معظم رهبری رسالت مسؤولان را سنگین کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم، برکات سفر ایشان را منحصر به امور مادی ندانست و گفت: بیاناتی که ایشان ایراد کردند رسالت همه به ویژه مسؤولان را سنگین کرد.
آيت الله علوي گرگاني آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی، از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، روز شنبه در دیدار شماری از کارکنان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت کننده در اردوهای تعالی بصیرت، با اشاره به سفر حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم، حضور 10 روزه ایشان در شهر فقاهت و مرجعیت را مایه خیر و برکات فراوان ارزیابی کرد.

وی افزود: برکات و دستاوردهای سفر مهم مقام معظم رهبری منحصر در امور مادی نیست و باید توجه داشت حضور رهبر انقلاب برکات معنوی و فرهنگی بسیاری نیز برای مردم این استان به دنبال خواهد داشت.

این مدرس برجسته خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم بیان داشت: موقعیت و جایگاه حضرت آیت الله خامنه ای، جایگاه رهبری و ولایت فقیه در نظام اسلامی است و بیانات، نقطه نظرات و دیدگاه ها و رهنمودهای ایشان برای همه ارزشمند است.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه تاکید کرد: بیاناتی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایراد کردند رسالت همه به ویژه مسؤولان را سنگین کرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به اینکه همه انسان ها نیازمند موعظه و نصیحت هستند، تاکید کرد: موعظه و نصیحت باعث رشد معنویت و ارتقای بصیرت و درک اعتقادی و معارفی انسان می شود و همه باید خود را در معرض موعظه قرار دهیم و از بیانات انبیا و اولیای الهی بهره بگیریم.

آیت الله علوی گرگانی خطاب به حاضران در جلسه گفت شما باید قدردان خدمت در نظام مقدس اسلامی باشید و همواره خداوند تبارک و تعالی را ناظر و شاهد اعمال خود بدانید. /924/پ202/ج

ارسال نظرات