۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۸۹۱۵۸
امام جمعه اندیمشک:

آشنایی با خط فکری شهدا ما را در برابر فرهنگ انحرافی غرب بیمه می کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک، بر آشنا شدن با خط فکری و منش شهدا در برابر فرهنگ منحط غرب تاکید کرد.
حجت الاسلام خدامي، امام جمعه انديمشک
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، شب گذشته در یادواره نوجوان بسیجی شهید مهرداد عزیزاللهی، عزت و سربلندی ملت قهرمان ایران را مرهون وجود با کرامت خانواده های معزز شاهد و ایثارگر دانست و گفت: آشنا شدن با خط فکری و منش شهدا ما را در برابر فرهنگ منحط غرب بیمه می کند.

حجت الاسلام خدامی با تجلیل از حماسه آفرینی های نوجوانان 13 ساله بسیجی شهیدان حسین فهمیده، مهرداد عزیزاللهی و بهنام محمدی در دفاع از کیان این مرز و بوم و اسلام ناب محمدی(ص)، تصریح کرد: گرامی داشت یاد و خاطره این نوجوان بسیجی از اصالت های دفاع مقدس و ارزش های ماندگار این مرز و بوم است که باید به نسل های آینده انتقال یابد.

امام جمعه اندیمشک، با اشاره به نقش مثبت معلمان در تعلیم و تربیت دانش آموزان، از آنان خواست تا آینده سازان فردای ایران اسلامی را با مفاهیم جنگ و سیره شهیدان والامقام بیشتر آشنا کنند.

گفتنی است، در ادامه کرم صرفه جو، رییس اداره آموزش و پرورش اندیمشک، به ذکر خاطراتی از زمان تحصیل خود، نحوه اعزام و پشتیبانی از رزمندگان از این آموزشگاه در دوران جنگ تحمیلی پرداخت و سپس علی علی پور شاعر حماسه سرا و جهادگر دوران دفاع مقدس، تازه ترین سروده خود را با عنوان عشق الهی در وصف شهدای دانش آموز قرائت کرد./945/پ203/الف

ارسال نظرات