۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۸۹۲۳۷
دهم و یازدهم آذر؛

کنگره علمی جایگاه زن در نظام اسلامی در گرگان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری کنگره علمی جایگاه زن در نظام اسلامی با عنوان «کوثر نبوت» در گرگان خبر داد.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، امروز در جمع خبرنگاران، از برگزاری کنگره علمی جایگاه زن در نظام اسلامی با عنوان «کوثر نبوت» در گرگان خبر داد.

وی الگوی رفتاری و تربیتی حضرت فاطمه (س) و نسل امروز، حضرت فاطمه (س) در کلام وحی و سنت، حضرت فاطمه (س) و تحکیم بنیان خانواده، حضرت فاطمه (س) از دیدگاه اندیشمندان جهان اسلام، حضرت فاطمه (س) و حضور زنان در فعالیت اجتماعی و بررسی جایگاه حجاب در اندیشه اسلامی را از جمله مهمترین موضوعات ارسال مقاله به دبیرخانه این کنگره در گرگان اعلام کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این کنگره علمی با حضور اندیشمندان شیعه و سنی دهم و یازدهم آذر امسال در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار می شود.

حجت الاسلام ولی نژاد خاطرنشان کرد: بخش مقاله این کنگره در سه موضوع کمیسیون تربیتی، اجتماعی و حقوقی و محورهای نگاه تربیتی خاندان وحی به زنان و دختران، جایگاه زنان و دختران در مسائل اجتماعی و جایگاه زنان و دختران در مسائل حقوقی از دیدگاه اسلام برگزار می شود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: علاقه مندان برای شرکت در این کنگره تا بیستم آبان مهلت دارند آثار خود را به دبیر‌خانه کنگره به نشانی گلستان، گرگان، خیابان آذر کوی تختی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی taghrib.mazaheb@ Gmail.com مراجعه کنند.

حجت الاسلام ولی نژاد ادامه داد: علاقه مندان باید آثار خود به صورت تایپ حد اقل در ده صفحه A4 و با قلم تیتر و با شماره 12 و خلاصه مقالات را نیز در یک الی سه صفحه به همراه اصل مقاله به دبیرخانه ستاد در گرگان ارسال کنند./950/پ202/الف
ارسال نظرات