۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۸۹۳۱۹
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

شهدا عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه نینوا گلستان به پیشرفت های امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون پاک شهیدان دانست و خاطرنشان کرد: شهدا عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی خلق کردند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، سردار محمد بابایی، فرمانده سپاه نینوا گلستان، امروز در جمع دانش آموزان بسیجی استان، با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، به ایثارگری های نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نمی توان نقش تأثیر گذار جوانان و نوجوانان در جنگ تحمیلی را فراموش کرد.

وی با بیان این که ما افتخار می کنیم، کسانی که رتبه اول کنکور بعضی از رشته ها را به دست می آورند، الگوی خود را شهیدان می دانند، افزود: امروز بسیاری از دانش آموزان بسیجی افتخار آفرین این کشور اسلامی در عرصه های مختلف هستند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره نوجوانان شهید حسین فهمیده، گفت: رهبر کسی است که راه را نشان می دهد و میزان سن مطرح نیست و شهید فهمیده از جمله کسانی بود که راه را به دیگران نشان داد.

بابایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که تحصیل، تهذیب و ورزش را وظیفه جوانان دانستند، تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره مخالف پیشرفت جوانان این مرزوبوم بودند و امروز نیز هستند و ما باید طوری عمل کنیم که برای 15 سال آینده دیگران در مسائل علمی و فن آوری به کشورمان مراجعه کنند، چرا که همین کسانی که در حال حاضر به عنوان دانشمند در رشته های مختلف مطرح هستند، کسانی هستند که به بسیجی بودن خود افتخار می کنند.

وی با بیان این که امروز جوانان و نوجوانان ایران اسلامی الگوی دنیا هستند، ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی از پیشرفت و تحصیل علم نسل جوان ایران هراس دارند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به این که استکبار جهاهی از همان روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی تحریم های گسترده ای را علیه این نظام اسلامی آغاز کرد، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر خداوند متعال و اراده جوانان ایرانی، امروز به عنوان یک قدرت بین اللمی در دنیا می درخشد.

سردار بابایی به پیشرفت های امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون پاک شهیدان دانست و خاطرنشان کرد: شهدا عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی خلق کردند و ما باید همواره قدردان این بزرگان باشیم.

وی در ادامه سخنان خود تهذیب را مهم تر از تحصیل دانست و از جوانان بسیجی خواست به گونه ای خود را تربیت کنند که اگر در محیط ناسالم هم قرار گرفتند بتوانند خود را حفظ کنند./950/پ202/الف
ارسال نظرات