۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۸۹۳۷۰

اعلام برنامه دروس تفسیر تخصصی قرآن کریم در حوزه علمیه خراسان

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد تفسیر حوزه علمیه خراسان فهرست کامل دروس تفسیر تخصصی قرآن کریم حوزه علمیه مشهد را اعلام کرد.
كلاس درس حوزه علميه
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن عزیزی، دبیر ستاد تفسیر حوزه علمیه خراسان گفت: دروس تفسیر تخصصی آیات اخلاقی‌ ـ تربیتی از سوی  آیت الله اشرفی شاهرودی و حجت الاسلام گرایلی، تفسیر آیات سیاسی ـ اجتماعی از سوی آیت الله علم الهدی و حجت الاسلام‌ موحدی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تفسیر اعتقادی از سوی آیت الله سیدان و تفسیر فقهی با عنوان آیات الاحکام از سوی حجج اسلام والمسلمین مهدی مروارید و ربانی بیرجندی و تفسیر مقارن قرآن کریم توسط حجت الاسلام‌ الهی زاده در سال تحصیلی 90 ـ 89 در مدارس علمیه حوزه علمیه مشهد برگزار می‌شود‌.

عزیزی یادآور شد: این دروس با همکاری معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان در طول هفته در مدارس علمیه برگزار می‌شود‌ و شرکت در حداقل یک درس از دروس مزبور برای طلاب مقطع خارج ‌سال اول تا سوم‌ الزامی است.

حجت الاسلام عزیزی با بیان این‌که از این دروس نیز همچون دروس فقه و اصول در پایان سال امتحان به عمل خواهد آمد و نتیجه آن در پرونده تحصیلی طلاب ‌درج خواهد شد، گفت: غیبت غیر موجه در دروس تفسیر تخصصی سبب محرومیت در امتحانات پایان سال می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: دروس‌ آیات و حجج اسلام‌ علم الهدی، سیدان، مروارید، گرایلی و اشرفی از ابتدای سال تحصیلی شروع شده است و بقیه دروس از شنبه پانزدهم آبان آغاز خواهد شد/931/پ202/س
ارسال نظرات