۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۸۹۴۴۰
امام جمعه اندیمشک:

دشمن از هوشیاری ملت ایران در هراس است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک اظهار داشت: دشمن همواره از بیداری و هوشیاری ملت ایران اسلامی واهمه دارد.
حجت الاسلام خدامي، امام جمعه انديمشک
حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به جنگ نرم و تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران اظهار داشت: ده‌ها شبکه ماهواره و پایگاه اینترنتی در زمینه‌های گوناگون در راستای انحراف جوانان، تلاش می‌کنند و دشمنان سرمایه‌گذاری عظیمی در این راه صورت داده‌اند.

امام جمعه اندیمشک با بیان این‌که دشمن به دنبال سست کردن باورها و اعتقادات مردم به ویژه جوانان است، افزود: باید با معنویت‌افزایی و تربیت معنوی در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی کرده و برای عزت و سرافرازی ایران اسلامی تلاش کنیم.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه ابراز داشت: دشمن همواره از بیداری ملت ایران واهمه داشته و با ابزار مختلفی که در اختیار دارد سعی در اغفال جوانان داشته و به دنبال فاصله انداختن میان مردم و نظام است.

حجت الاسلام خدامی با تأکید بر ضرورت بصیرت‌افزایی و شناخت دقیق توطئه‌های استکبار خاطرنشان کرد: برای مقابله با دشمنان باید ترفندهای دشمنان را شناخت و آگاهانه با آن مقابله کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک، در پایان خاطرنشان کرد: عمل به وصیت شهدا، تلاش و کوشش در راستای کسب علم و دستیابی به علوم و فنون جدید می‌تواند راهکار اصلی مبارزه با دشمنان ایران اسلامی باشد./945/پ202/س
ارسال نظرات