۱۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۸۹۵۹۴
امام جمعه نور:

استراتژی دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی جنگ فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور با بیان این که امروز استراتژی دشمنان برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی جنگ فرهنگی است، بیان داشت: همه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به این نتیجه رسیده اند که با تهدید های نظامی نمی توانند با جمهوری اسلامی مقابله کنند.
جمهوري اسلامي ايران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سیدحسین امیری، امام جمعه نور، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان، با بیان این که معضل فرهنگی بزرگترین مشکل در هر جامعه ای است، تصریح کرد: خانواده ها امروز در جلوگیری از معضلات فرهنگی در جامعه نقش تأثیر گذاری دارند.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری همواره بر حل ریشه ای معضلات فرهنگی تأکید دارند، افزود: پرداختن به فرهنگ عمومی جامعه یکی از مهم ترین وظایف مسؤلان فرهنگی است.

امام جمعه نور مهندسی فرهنگی در کشور را ضرروی دانست و خاطرنشان کرد: متولیان فرهنگ کشور باید بر اساس قاعده و روش مناسبی فعالیت های فرهنگی را مدیریت کنند.

حجت الاسلام امیری تصریح کرد: کار فرهنگ تنها به برپایی برنامه های مذهبی و مسابقات قرآن نیست بلکه باید در راستای قانون و دین برنامه ای مدون تدوین شود تا در چندین سال بتواند نتیجه دهد.

وی تأکید کرد: مسؤولان امر هرچه زودتر باید با نشست های مدون و مناسب برنامه های مطلوبی برای فرهنگ کشورمان پی ریزی کنند.

امام جمعه نور با بیان این که امروز استراتژی دشمنان برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی جنگ فرهنگی است، بیان داشت: همه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به این نتیجه رسیده اند که با تهدید های نظامی نمی توانند با جمهوری اسلامی مقابله کنند.

حجت الاسلام امیری اضافه کرد: دشمنان نظام با در اختیار داشتن ماهواره ها برای تاثیرگذاری در فرهنگ جامعه و خانواده ها با بودجه های کلان در تلاش هست و از این رو باید خانواده هوشیار باشند.

وی جوانان را هدف اصلی دشمنان در جنگ فرهنگی دانست و ادامه داد: دشمن به دنبال این است که استقلال فرهنگی را از ملت ایران بگیرد و جوانان ما باید همواره مانند گذشته بیدار باشند./950/پ202/الف
ارسال نظرات