۱۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۸۹۵۹۵
عضو خبرگان رهبری:

بحران‌های جهانی ناشی از سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی را دشمن درجه یک بشریت دانست و گفت: تا زمانی که این دو معضل جهانی به حیات خود ادامه دهند، راهی برای حل بحران های جهانی وجود ندارد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به حدیثی از امام جواد (ع) اظهار داشت: امام جواد (ع) می فرمایند: دشمن شما کسی است که رشد و کمال شما و آینده مشعشع شما را کنترل می کند، که باید با توجه به این حدیث در انتخاب دوستان خود و شناخت دشمن حساس باشیم.

وی افزود: دشمنان با کنترل اعمال و رفتار در پی استضعاف و تقویت عوام فریبی هستند که باید آگاه باشیم.

خطیب جمعه بهشهر از آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن درجه یک بشریت نام برد و بیان داشت: این دو معضل جهانی میل ندارند ملل مختلف جهان، گامی به جلو برداشته و پیشرفت کنند بلکه می خواهند همواره برده باشند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری بیان داشت: رأس اهرم دشمنی در جهان در آمریکا و صهیونیست ها قرار دارند و آنان با نادیده گرفتن حقوق بشر، کشورهای ضعیف را به موش آزمایشگاهی تبدیل کرده اند که هر چه آنان بخواهند دیگران انجام دهند، که ایران اسلامی به هیچ عنوان خواستار چنین شأنیتی برای خود و ملت خود نیست.

وی با اشاره به محوریت ولایت فقیه و رهبری در ایران اسلامی، خاطر نشان کرد: ملت هوشیار ما با تبعیت از رهبری باید حامی همه جانبه ولی فقیه باشد و با دشمن شناسی، خانه و میدان را برای ورود دشمنان خالی نکند.

امام جمعه بهشهر ادامه داد: دشمن اکنون با شناسایی استعداد ملت ایران، همین استعدادها را نشانه رفته است و در پی آن است تا با عوام فریبی و همان جنگ نرم وارد پوسته های مختلف شود که باید هوشیاری دو چندان برای مبارزه با این هجمه در خود ایجاد کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با اشاره به اجرایی شدن هدفمند کردن یارانه ها در کشور، یادآور شد: باید به اجرای صحیح طرح هدفمند کردن یارانه ها کنیم و بدانیم که این طرح به معنای تعطیلی یارانه ها نیست بلکه هدفمندی یارانه ها مد نظر است.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری تصریح کرد: اکنون دشمن در این راستا نیز با برنامه ریزی وارد شده و با القائات نادرست در پی آن است که یارانه ها از این جیب می گیرند و در آن جیب می ریزند که این امر از قول آنان نادرست است.

وی افزود: شاید یارانه ها از این جیب بگیرند و در آن جیب بریزند، اما این دو جیب هر دو جیب ما نیست بلکه یکی جیب افرادی که یارانه دریافت می کنند و جیب دیگر جیب افرادی است که با بی برنامگی، سرمایه این ملت را مصرف کرده و به خوش گذرانی و تفریحات خارج و اروپا می پردازند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری اظهار داشت: دشمن با برنامه ریزی مختلف از هر جهتی مراحل رشد و شکوفایی ما را کنترل کرده و با رصد کامل آن در پی ضربه زدن به ما و نظام ما است که باید مراقب باشیم.

وی با اشاره به14 آبان ماه و روز مازندران، بیان داشت: 14 آبان روز تأسیس حکومت اسلامی شیعی در مازندران قبل از تولد امام زمان (عج) است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه بهشهر خاطر نشان کرد: منطقه مازندران، دلاور پرور و منافع ملی ساز است و باید همه مردم و مسؤولان با محوریت ولی فقیه در بالندگی و رشد همه جانبه این استان و ایران اسلامی تلاش کنند تا آسیبی به این نظام وارد نشود و خدمات صورت گرفته زیر سوال نرود./950/پ201/الف
ارسال نظرات