۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۸۹۷۰۳
مسؤول بنیاد مهدویت گیلان:

معارف مهدوی پاسخگوی نیازهای فکری و عملی نسل جوان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بنیاد مهدویت گیلان، معارف مهدوی را پاسخگوی همه نیازهای فکری و عملی جوانان دانست و گفت: امروز ترویج معارف اصیل مهدویت باید سرلوحه برنامه های متولیان دینی و فرهنگی باشد.
معارف مهدوی پاسخگوی نیازهای فکری و عملی نسل جوان است
حجت الاسلام محمد لاکانی، مسؤول بنیاد مهدویت گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، معارف مهدوی را پاسخگوی تمام نیازهای فکری و عملی جوانان دانست.

مسؤول بنیاد مهدی موعود(عج) گیلان، شناساندن معارف حقیقی مهدوی در جامعه را از وظایف اصلی امروز دستگاه های دینی و فرهنگی عنوان کرد و افزود: هر گوه خلاء فکری در رابطه با این معارف می تواند جامعه را به سمت و سوی انحرافات عقیدتی در زمینه مهدویت سوق دهد.

وی با اشاره ترویج و گسترش عرفان های انحرافی از سوی دشمنان در جوامع اسلامی خاطرنشان کرد: ترویج معارف مهدوی بهترین راه مقابله با بدعت های دشمنان است.

حجت الاسلام لاکانی معارف مهدوی را نیاز امروز بشر دانست و بیان داشت: امروز معارف مهدوی مهم ترین نیاز بشر برای رهایی از معضلات جامعه است.

وی نشر ارزش های مهدوی در بین نسل جدید را عامل مصون ماندن بسیاری از جوانان و نوجوانان از انواع فساد ها و انحرافات موجود دانست و تصریح کرد: بی شک معارف مهدوی پاسخگوی تمام نیازهای فکری و عملی جوانان در همه ابعاد است.

مسؤول بنیاد مهدی موعود(عج) گیلان، با اشاره به تلاش نهادهای دینی و فرهنگی در ترویج معارف مهدوی، خاطرنشان کرد: با توجه به غیر دولتی بودن این بنیاد و ضرورت آشنا کردن آحاد جامعه با فرهنگ مهدویت، امروز همه سازمان های فرهنگی و حتی غیر فرهنگی موظفند تا به نوعی در گسترش این مفاهیم ایفای نقش کنند.

حجت الاسلام لاکانی برپایی نمایشگاه های مهدوی در سطح شهرهای مختلف را یکی از برنامه های مهم بنیاد مهدویت گیلان اعلام کرد و گفت: استقبال گسترده مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان از این گونه نمایشگاه ها به دلیل ارائه محصولات جذاب و مورد نیاز در حوزه مهدویت است.

وی افزود: کتب، سی دی سخنرانی ها، نرم افزار های مختلف و بازی های کامپیوتری طراحی شده در زمینه مهدویت از جمله محصولات عرضه شده در این نمایشگاه ها است.

حجت الاسلام لاکانی، اظهار کرد: در تلاشیم تا امسال علاوه بر برپایی نمایشگاه های ذکر شده، کانون های مهدوی را نیز با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان در مدارس و دانشگاه های سطح استان فعال کنیم./950/پ202/الف
ارسال نظرات