۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۸۹۸۶۸

بیش از 500 مسجد خوزستان میزبان جشن دهه ولایت خواهند بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از برگزاری جشن های عید غدیر در 510 مسجد استان خوزستان خبر داد.
ويژه‌نامه اينترنتي عيد غدير خم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست ستاد غدیر خوزستان، شب گذشته با حضور حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان، حجت الاسلام سپهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، رحیمی، قائم مقام صدا و سیمای مرکز خوزستان، بلادیان، دبیر ستاد غدیر خوزستان و دیگر مسؤولان استانی در اهواز برگزار شد.

این نشست با موضوع ارزیابی جایگاه امامت و ولایت بین مردم خوزستان، بررسی حضور مستبصرین در عید غدیر، تأثیر این عید در خنثی سازی توطئه های دشمن، ارزیابی استقبال مردم از این عید باشکوه و پی گیری مسایل مرتبط با عید غدیر برپا شد که حاضران در این مجلس به برنامه های نهاد متبوع خود نسبت به برگزاری هرچه باشکوه تر عید غدیر در سراسر استان پرداختند.

همچنین در این جلسه حسن شاهوار پور به ایراد بیاناتی در خصوص برگزاری برنامه های گوناگون در عید غدیر، تأمین امنیت و تدارکات مراسم های ویژه این عید باشکوه در سراسر استان و بررسی اقدامات توطئه افکنان در مناطق محروم اهواز پرداخت.

شایان ذکر است در این مراسم حجت الاسلام سپهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سخنانی نسبت به برنامه های متبوع این سازمان در عید غدیر پرداخت و گفت: برگزاری جشن های عید غدیر خم در بیش از 510 مسجد استان، برگزاری جلسات شعر غدیر با عنوان شعر غدیر و شعر امامت و ولایت در این عید با شکوه و راه اندازی فعالیت های ویژه غدیر در سراسر استان، از اقدامات در دست اجرای این سازمان است.

گفتنی است در این نشست، آیت الله موسوی جزایری به ایراد بیاناتی در خصوص عملکردهای وهابیان نسبت به منحرف کردن جوانان مناطق محروم استان، پی گیری مسایل مرتبط با عید غدیر و ارز یابی جایگاه امامت و ولایت را در بین مردم خوزستان پرداخت./945/پ202/س
ارسال نظرات