۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۹۰۰۸۵
چهارشنبه شب؛

بازیکنان تیم فوتبال صبا با امام جمعه قم دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ مدیران، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال صبای قم با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، امام جمعه این شهر دیدار و گفت و گو کردند.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي امام جمعه قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدیران، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال صبای قم چهارشنبه شب نوزدهم آبان ماه، با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، امام جمعه قم دیدار و گفت و گو کردند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که در آستانه برگزاری دیدار دو تیم فوتبای صبای قم و تراکتورسازی تبریز از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران و در دفتر امام جمعه قم برگزار شد، ابتدا احمد شهریاری مدیرعامل تیم فوتبال صبای قم گزارشی از برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و مذهبی در این تیم ارائه کرد و دیدار بازیکنان این تیم ورزشی با علما و بزرگان را بسیار مفید خواند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه ورزشکاران به امور معنوی و ارزش های دینی خاطرنشان کرد: توجه به این امور باعث می شود که بازیکنان با روحیه ای بالاتر در میادین ورزشی حاضر شوند و برای اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

شهریاری تصریح کرد: بازیکنان تیم فوتبال صبای قم قبل از هر دیدار از سری رقابت های لیگ برتر با توسل به کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) وارد میدان و عرصه ورزش می شوند.

وی گفت: بازیکنان تیم فوتبال صبای قم قبل از شروع هر بازی، پرچم حضرت معصومه(س) را با خود حمل می کنند و امیدواریم بتوانیم نماینده خوبی برای این شهر مقدس و مذهبی باشیم و در کنار امور فنی به مسائل معنوی و مذهبی نیز توجه کنیم.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم، ضرورت توجه ورزشکاران به مسائل معنوی را متذکر شد و با تاکید بر اینکه کسب عناوین قهرمانی زیر چتر اسلام و ارزش های دینی ارزش دارد گفت: پیروزی و قهرمانی بدست آوردن با هر وسیله و قیمتی درست نیست و فاقد ارزش است.

حجت الاسلام والمسلیمن سعیدی گفت: بازیکنان ایرانی نمی توانند مثل سایر بازیکنان کشورها باشند؛ آنها باید نماد و سمبل کشور، عقیده و فرهنگ اسلامی و دینی باشند و در عرصه های ورزشی این مهم را به خوبی نشان دهند.

وی در ادامه ابراز داشت: ورزشکاران ایرانی در صحنه های مختلف باید ارزش های اسلامی را به نمایش بگذارند و تنها به اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نشان دادن ارزش های دینی توجه کنند. /924/پ202/ع

ارسال نظرات