۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۹۰۱۶۹

ویژه برنامه های هفته ولایت در آذربایجان شرقی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد غدیر استان آذربایجان شرقی از برگزاری ویژه برنامه های مختلف در هفته ولایت و سالروز عید سعید غدیرخم خبر داد.
غدير
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل ولایی، دبیر ستاد غدیر آذربایجان شرقی امروز در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات استان اظهار داشت: این ستاد مانند سال های گذشته ویژه برنامه های مختلفی برای گرامیداشت هفته ولایت و عید سعید غدیرخم پیش بینی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: غدیرخم اولین برگ هویت شیعیان و ولایت مداران است، از این رو نهایت تلاش خود را برای تبیین ابعاد مختلف مساله غدیر و ولایت فقیه به کار خواهیم بست.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه هیچ دانشمند سنی عالمانه نمی تواند غدیر را انکار کند، گفت: این مساله یکی از مسلمات جهان اسلام است که حتی نویسندگان غیر مسلمان نیز معترف به آن هستند.

حجت الاسلام ولایی تصریح کرد: برنامه های هفته ولایت و جشن های عید سعید غدیر خم با رویکرد فرهنگی و محتوایی در سراسر استان و با توجه به ویژه های بومی و منطقه ای اجرا خواهد شد.

دبیر ستاد غدیر آذربایجان شرقی گفت: تمامی مساجد و مراکز فرهنگی و هنری استان با برگزاری جشنواره ها و مسابقات مختلف در سالروز عید غدیر میزبان عاشقان ولایت و امامت خواهند بود./935/پ203/س
ارسال نظرات