۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۹۰۲۲۰
نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

رسانه‌ها زوایای بصیرت و ولایتمداری را برای جامعه تبیین کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، در نشست استانی بسیج و رسانه، خواستار معرفی زوایای بصیرت و ولایتمداری بسیجیان به مردم در رسانه‌ها شد.
حجت الاسلام سيد جواد علوي نماينده ولي فقيه در سپاه سلمان سيستان و بلوچستان نشست استاني بسيج و رسانه در زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام سید جواد علوی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان روز پنج شنبه، بیستم آبان، در نشست استانی بسیج و رسانه که در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان برگزار شد، با اشاره به پیشینه بسیج، اظهار داشت: تفکر بسیجی به ما درس می دهد که آرمان بسیج دفاع از مستضعفین جهان است.

حجت الاسلام علوی، با بیان اینکه، عضویت در این تشکل مقدس سن مشخصی ندارد، گفت: محور هدایت این تشکل ولایت است و بسیج همراه با بصیرت، اطاعت از ولایت و رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، با اشاره به حضرت آیت الله بهجت به‌عنوان الگوی خیلی خوب از یک بسیجی واقعی، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیجیان ثابت کردند که برای اجرای فرمان امام‌(ره) سر از پا نمی شناختند و امروز کسانی که خود را از خیل بسیجیان جدا می‌دانند، ضرر کردند.

وی، با بیان اینکه، امروز دشمن در جنگ نرم وارد شده است، تأکید داشت: وظیفه رسانه ملی، مطبوعات و خبرگزاری‌ها بسیار خطیر و سنگین است هرچند خیلی خوب کار کردند؛ اما کم کار شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، با بیان این‌که، رسانه ها زوایای بصیرت و ولایتمداری بسیجیان را به مردم معرفی کنند، تصریح کرد: امروز اگر کسی در بحث ولایت شبهه ای داشته باشد تنها تقصیر من روحانی نیست؛ بلکه رسانه ها هم در این خصوص وظیفه دارند.

حجت الاسلام سید جواد علوی، با تأکید بر اهمیت و جایگاه رسانه‌ها‌ افزود: در جریان فتنه 88 نقش رسانه ملی در معرفی بازی‌خوردگان و عوامل فتنه و وابستگان به اجانب نقش مؤثر و فعالی بود و در جنگ نرم هم شما می توانید این نقش را ایفا کنید ./940/پ202/س
ارسال نظرات