۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۹۰۲۴۸

نخستین پایگاه فرهنگی مشاهیر مازندران در نور راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان نور از راه اندازی نخستین پایگاه فرهنگی مشاهیر مازندران با عنوان محراب نور به همت ستاد برگزاری نماز جمعه این شهرستان خبرداد.
پايگاه اينترنتي
حجت الاسلام سید حسن امیری، امام جمعه نور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، با اشاره به راه اندازی نخستین پایگاه فرهنگی مشاهیر مازندران با عنوان «محراب نور» در این شهرستان، گفت:  این پایگاه به منظور تبیین آموزه های دینی، فرهنگی، اجتماعی و به ویژه معرفی چهره های شهیر فرهنگی مازندران که از خطه شهرستان نور هستند راه اندازی شده است.

وی افزود: برای تبیین اندیشه های اسلام و نظام جمهوری اسلامی باید از سیستم های نوین و پیشرفته برای اطلاع رسانی و تبلیغ بهره گیری شود.

امام جمعه نور تصریح کرد: برای معرفی مفاخر شهرستان، امام زاده ها، بناهای تاریخی، تبیین اندیشه هایی که در شهرستان وجود داشته و ناشناخته مانده است نیازمند کمک همه جوانان و دوستداران عرصه فرهنگ هستیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور هدف از راه اندازی این پایگاه فرهنگی را اطلاع رسانی به موقع و به روز از رویدادهای فرهنگی شهرستان و به ویژه خطبه ها، سخنرانی ها و برنامه های نمازجمعه بیان کرد.

حجت الاسلام امیری استفاده از شیوه های جدید ارتباط با مردم و جوانان، همگانی نمازجمعه و برنامه های فرهنگی ستاد برگزاری نمازجمعه را نیز از دیگر اهداف این پایگاه دانست.

امام جمعه نور همچنین خاطرنشان کرد: این پایگاه به منظور برقراری ارتباط با نمازجمعه دیگر شهرها و تبادل اطلاعات میان ائمه جمعه و ستادها و نیز شناسایی هرچه بهتر ظرفیت های فرهنگی شهرستان و تبیین تاریخ فرهنگی، دینی و شناسایی علما و دانشمندان تاریخی شهرستان نور راه اندازی شده است.

گفتنی است، این پایگاه به 36 زبان خارجی و به نشانیwww.mehrabenoor.ir قابل درسترسی است./950/پ202/الف
ارسال نظرات