۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۹۰۲۵۶
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

حزب الله دستی که به سوی مقاومت دراز شود را قطع خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ سید هاشم صفی الدین با تاکید بر اینکه حزب الله به کسی اجازه نخواهد داد که به دستاوردهای شهدای مقاومت دست درازی کند، راهکار مناسب خروج لبنان از بحران کنونی را گوش نسپردن به خواسته های آمریکایی دانست و تاکید کرد: در حالی که می خواستند سال 2010 سال رسوایی مقاومت باشد، این سال به سال رسوایی دسیسه چینان و مزدوران آمریکایی و اسراییلی در لبنان و منطقه تبدیل شد.
سيد هاشم صفي الدين
به گزارش خبرگزاری رسا، سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، امروز در مراسم بزرگداشت روز شهید از سوی حزب الله در سالن شهید احمد قصیر شهر صور در جنوب لبنان با حضور نواف موسوی، عضو برجسته فراکسیون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله، شیخ نبیل قاووق، مسؤول حزب الله در جنوب لبنان، نماینده های احزاب و گروه های لبنانی و جمعی از خانواده های شهدای لبنان به سخنرانی پرداخت.

صفی الدین با تاکید بر اینکه حزب الله به کسی اجازه نخواهد داد که به دستاوردهای شهدای مقاومت دست درازی کند و دستی که به سوی مقاومت دراز شود را قطع خواهد کرد، گفت: کسانی که سیاست های شوم آمریکا جهت فتنه انگیزی و ایجاد چنددستگی در لبنان را دنبال می کنند، یا مزدور آمریکایی اند، یا انسان های ساده لوحی که فریب نیرنگ های دشمن را خورده اند و یا کسانی که صرفا می خواهند در جریان امور قرار گیرند و راه را گم کرده اند.

وی با اشاره به اینکه هنوز فرصت یافتن راهکاری مناسب برای برون رفت لبنان از وضعیت پرتنش کنونی و پیش از وارد شدن به مرحله ای دشوارتر در دست است، گفت: راهکار مناست این است که برخی لبنانی ها از گوش سپردن به خواسته های آمریکایی از دهان جفری فیلتمن، معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاورمیانه، دست بردارند، چراکه این امر منجر به چندپارگی و تضعیف لبنان در برابر دشمن صهیونیستی خواهد شد.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه حزب الله خواستار توانمند ظاهر شدن در میدان رویارویی با رژیم صهیونیستی است و هیچ یک از بندهای خواسته های آمریکایی را نمی پذیرد، گفت: پذیرفتنی نیست که کسی در لبنان، بخشی از پروژه آمریکایی ـ صهیونیستی باشد که لبنان، مقاومت، سوریه و ایران را هدف قرار داده است.

وی با اشاره به انتشار کتاب خاطرات بوش تحت عنوان «لحظات تصمیم گیری»، این کتاب را روشنگر رخدادهای چند سال اخیر دانست و از کسانی که دل به سیاست های آمریکا بسته اند خواست تا از گذشته درس عبرت بگیرند و به یاد داشته باشند که آمریکا آنها را در سخت ترین لحظات تنها گذاشت و افزود: در حالی که می خواستند سال 2010 سال رسوایی مقاومت باشد، این سال به سال رسوایی دسیسه چینان و مزدوران آمریکایی و اسراییلی در لبنان و منطقه تبدیل شد.

صفی الدین با تاکید بر اینکه مقاومت هیچ گونه نگرانی در ادامه مسیرش ندارد، گفت: هنگامی که نسبت به آینده هشدار می دهیم، تنها برای پاسداری از میهن و وحدت ملی است تا هم پیمانان خود را در رویارویی با دشمن صهیونیستی از دست ندهیم و کسانی که همچنان وابستگی خود را به آمریکا حفظ کرده اند، بدانند که آمریکا در آینده آنها را تنها رها خواهد کرد و آنها را رسوا خواهد ساخت، همانگونه که بوش آنها را رسوا کرد.

وی با اشاره به تلاش فراوان برخی برای تخریب چهره مقاومت و زمینه چینی برای نابودی آن، گفت: اهداف این پروژه کاملا مشخص است و کسانی که پشت این پروژه هستند را به خوبی می شناسیم، اما در گذشته در راستای مصلحت عمومی دست به افشاگری نزدیم در حالی که، همه این افراد به دستور آمریکا و تحت اشراف و پیگیری کامل رژیم صهیونیستی فعالیت می کنند.

گفتنی است که کتاب خاطرات جرج دبیلو بوش، رییس جمهور پیشین آمریکا با عنوان «لحظات تصمیم گیری- Decision Points» در تیراژ یک میلیون و پانصد هزار نسخه از سوی انتشارات کراون از روز سه شنبه، هجدهم آبان ماه، روانه بازار شده است و دارای ناگفته های بسیاری از دوران ریاست جمهوری بوش پسر است. /981
ارسال نظرات