۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۹۰۴۴۵

اعلام برنامه مراسم روز عرفه در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری رسا ـ ‌برنامه‌‌های دعای ملکوتی عرفه در‌ استان سیستان و بلوچستان اعلام شد‌.
عرفه


به گزارش خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام صفر قربانپور، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: روز عرفه، روزی است که حق تعالی بندگان خویش را به عبادت و طاعت خود فرا خوانده و جود و احساس خود را برای آنها گسترانیده است.

وی، افزود: مؤمنان با خواندن دعای عرفه امام حسین (ع)، به تفکر و تأمل در اعمال خود می‌پردازند و با توبه و انابه رحمت پرودگار را مسئلت می‌کنند.

حجت الاسلام قربانپور، گفت: شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی، به یاد نیایش سید‌الشهداء (ع) به دعا می‌پردازند و اشک‌ ریزان دعای روز عرفه را زمزمه می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، از عموم مردم ولایت ‌مدار و عاشقان به سالار شهیدان این استان خواست به‌ منظور شرکت در این مراسم معنوی، به‌ صورت گسترده و فعال شرکت کنند و بر عظمت و شکوه این مراسم بیفزایند.

حجت الاسلام صفر قربانپور، با اشاره به اهمیت برگزاری هر‌چه بهتر مراسم عرفه در سراسر کشور و استان، یادآور شد: برپایی چنین مراسمی، می‌تواند طلیعه‌ ای مناسب و پرمحتوا برای بر‌نامه‌های محرم سالجاری باشد. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، با اشاره به برگزاری دعای عرفه در مساجد و مکانهای مذ‌هبی مهم استان در روز سه شنبه 25 آبان ماه؛ مکان و زمان برگزاری این دعای ملکوتی را در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان، بدین شرح اعلام کرد:
زاهدان: ساعت 13 و سی دقیقه در آستان مقدس شهدای گمنام واقع در بلوار خرمشهر
زابل: ساعت 14 در جوار شهدای گمنام واقع در پارک ملت
چابهار: ساعت 15 در مسجد امام حسین(ع)
خاش: ساعت 15 در حسینیه صاحب الزمان (عج)
سراوان: ساعت 15 در مسجد جامع حضرت علی ابن ابیطالب (ع)
دلگان: ساعت 15 در مصلای امام علی (ع)
کنارک: ساعت 14 در مسجد امام حسن مجتبی (ع)
نیکشهر: ساعت 15 و سی دقیقه در مسجد الزهرا (س)
زهک: ساعت 14  و سی دقیقه در مصلی الغدیر ./940/د102/س

ارسال نظرات