۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۹۰۵۲۷

کارگاه آموزشی تربیت مربی نحله های انحرافی در گیلان برگزار می شود

خبرگزاری مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری کارگاه آموزشی تربیت مربی نحله های انحرافی در شهرستان های بندر آستارا و رضوانشهر خبر داد.
کارگاه آموزشي
حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، گفت: کارگاه آموزشی تربیت مربی نحله های انحرافی با حضور روحانیان و معلمان آموزش پرورش مناطق ویژه غرب استان برگزار می شود.

وی ارتقاء توانمندی اقشار تاثیر گذار در مقابله با نحله های انحرافی، تربیت مربیان آشنا به عرفان اسلامی و نحله های انحرافی جهت پاسخگویی به سؤوالات مردم به ویژه جوانان، آشنایی نخبگان و اقشار تاثیر گذار با مبانی عرفان ناب اسلامی و جلوگیری از نفوذ اندیشه های انحرافی در میان مردم به خصوص جوانان را از مهم ترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی عنوان کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان گسترش نحله های انحرافی را یکی از برنامه های مهم دشمنان در نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز غرب به ظور جدی برای گسترش بدعت ها و مسائل خرافی درنظام اسلامی سرمایه گذاری می کند.

حجت الاسلام یاری به نقش روحانیت درمقابله با گسترش نحله های انحرافی درجامعه اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: امروز روحانیت آگاه مهم ترین سد در مقابل گسترش بدعت و خرافه درجامعه است.

گفتنی است، کارگاه آموزشی تربیت مربی نحله های انحرافی 18و 19 آذر به مدت دو روز در شهرستان های بندر آستارا و رضوانشهر برگزار می شود./950/پ202/الف
ارسال نظرات