۲۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۹۰۶۳۹

اعلام ویژه برنامه‌های دهه ولایت در 600 بقعه متبرکه گیلان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت در ششصد بقعه متبرکه استان خبر داد.
امامزاده
حجت الاسلام عباس خوبرو، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان، درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با گرامیداشت دهه ولایت اظهار داشت: برنامه های برنامه ریزی شده برای دهه ولایت باید تبیین کننده ولایت و امامت باشد.

وی از برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت در 600 بقعه متبرکه گیلان خبر داد و گفت: بقاع متبرکه قطب های فرهنگی استان هستند.

حجت الاسلام خوبرو برگزاری دعای عرفه، اقامه نماز روز عید قربان، قرائت زیارت امین الله، قرائت زیارت جامعه کبیره و قرائت خطبه غدیر ار از برنامه های اوقاف گیلان در دهه ولایت برشمرد و گفت: در این دهه در بقاع متبرکه استان، مسابقه کتابخوانی با موضوع کتاب خطبه غدیر برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در دهه ولایت در گیلان بقاع شاخص هر شهرستان نمایشگاه کتاب با موضوع امامت و ولایت برپا می کنند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به برگزاری مراسم ویژه در صبح روز عید غدیر در بقاع شاخص گیلان، اعلام کرد: در روز عید غدیر دیدار با علما و سادات استان برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام خوبرو، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای همجوار امام زادگان را از دیگر برنامه های اوقاف گیلان در هفته ولایت خواند و گفت: جشن میلاد امام هادی(ع) و مراسم قرائت دعای توسل، کمیل و ندبه در دهه ولایت در بقاع شاخص استان برگزار می شود./950/پ202/الف
ارسال نظرات