۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۹۰۹۴۷
به همت مبلغان حوزه علمیه قم و مشهد؛

مرکز حجاب ریحانة النبی شعبه مشهد آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ مرکز حجاب ریحانة النبی(س) شعبه مشهد روز گذشته در مراسمی با حضور نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی راه اندازی شد.
حجاب و عفاف
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مرکز حجاب ریحانة النبی(س) شعبه مشهد، به همت مبلغان حوزه علمیه قم و مشهد، 29 آبان در مراسمی با حضور عفت شریعتی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسؤولان این شهر شروع به کار کرد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام حسین مشهدی، مدیر اجرایی طرح حجاب ریحانة النبی(س) مشهد ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این مؤسسه گفت: در سال تحصیلی 88-89 تعداد هشت مدرسه و 1451 دانش آموز دختر در مناطق آسیب‌پذیر مشهد زیر پوشش طرح حجاب ریحانة النبی(س) قرار داشتند که قبل از اجرای این طرح 83 نفر حافظان حجاب بودند و بعد از اجرای آن، این تعداد به 807 نفر رسید.

وی در تشریح فعالیت‌های این مرکز در مشهد افزود: در این مرکز که به کتابخانه و بانک CD مجهز شده است، مربیان حجاب به تحقیق و پژوهش و رفع شبهات می پردازند. همچنین پخش کتب مروارید بهشتی که در مدارس زیر پوشش این طرح تدریس می شود، در این مرکز توزیع خواهد شد.

گفتنی است این مراسم با حضور اعضای شورای سیاست گزاری طرح حجاب ریحانة النبی(س) در مشهد، معاون و مشاور سازمان آموزش و پرورش در مقطع ابتدایی خراسان و مربیان حجاب مدارس زیر پوشش طرح حجاب ریحانة النبی(س) در محل این مرکز واقع در میدان شهدا، کوچه سجادی برگزار شد./969/پ202/س
ارسال نظرات