۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۹۱۰۱۹
امام جمعه گتوند خوزستان:

عید غدیر پیام‌آور وحدت و همدلی مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گتوند خوزستان، پیام غدیر را پیام وحدت و همدلی مسلمانان خواند و اتحاد آنان را موجب خنثی سازی توطئه های دشمنان در زمینه‌های گوناگون برشمرد.
حجت الاسلام سيد حسين علوي، امام جمعه گتوند
حجت الاسلام سید حسین علوی اصل، امام جمعه گتوند خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که اکثریت مردم ایران شیعه هستند، اظهار داشت: عید سعید غدیرخم در زندگی مردم ریشه عمیقی دارد؛ چرا که سرشت دینداری مردم ایران اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی شکل گرفت و مردم از آن دوران ارادت خود را نسبت به ائمه اطهار(ع) نشان دادند.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند به پیام غدیر اشاره کرد و اظهار داشت: پیام غدیر، پیام وحدت، اتحاد بین مسلمانان، براعت از مشرکین و همه شیعیان جهان است.

امام جمعه گتوند، با بیان این که دشمنان در تلاش برای تفرقه افکنی بین مسلمانان هستند، اذعان داشت: مستکبران برای این که به اهداف شوم خودشان دسترسی پیدا کنند به تفرقه افکنی به ایجاد تفرقه در بین مسلمانان روی آوردند، از این رو بهترین عنصری که مانع دستیابی دشمن به اهداف خود می شود، اتحاد بین جوامع اسلامی است.

وی در ادامه سخنان خود، افزود: غدیر نماد ولایت اهل بیت(ع) است و دشمنان برای کم رنگ کردن اهل بیت(ع) در جوامع اسلامی سرمایه گذاری زیادی انجام داده اند؛ بنابراین بزرگداشت عید غدیر موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان در مسایل فرهنگی می شود.

استاد حوزه علمیه گتوند، با بیان این که مسأله غدیر در واقع اثبات امامت و ولایت است، به بزرگداشت عید غدیر که مبین پس از آن ائمه اطهار(ع) است اشاره کرد و گفت: جریان غدیرخم در واقع اثبات کننده امامت اهل بیت(ع) و ولی فقیه است.

حجت الاسلام علوی اصل، در پایان تصریح کرد: غدیر نماد ولایت اهل بیت(ع) است و دشمنان برای کم رنگ کردن اهل بیت(ع) در جوامع اسلامی اقدام ها و سرمایه گذاری زیادی انجام داده اند؛ بنابراین بزرگداشت عید غدیر موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان در مسائل فرهنگی و سیاسی می‌شود./945/پ202/س
ارسال نظرات