۰۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۹۱۱۵۲
استاد حوزه علمیه اهواز:

غدیر سبب اتحاد بیشتر مسلمانان می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) اهواز، با بیان این که تنها راه رسیدن به خدا ولایت است، اظهار داشت: مسأله غدیرخم موجب اثبات امامت و ولایت ائمه اطهار(ع) و موجب اتحاد بین جوامع اسلامی می شود.
حجت الاسلام عليرضا نيل آبکن، مدير حوزه علميه سفيران هدايت اهواز
حجت الاسلام علیرضا نیل آبکن، مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک به مناسبت عید سعید غدیرخم، اظهار داشت: عید غدیر عید اکمال دین، اتمام نعمت و از بزرگترین اعیاد شیعیان است.

استاد حوزه علمیه اهواز، با بیان این که عید غدیر، عیدالله اکبر است، اظهار داشت: دین اسلام پس از انتصاب حضرت علی(ع) به عنوان ولی امر مسلمین کامل شد.

حجت الاسلام نیل آبکن، با بیان این که تنها راه رسیدن به خدا ولایت است، اظهار داشت: مسأله غدیرخم موجب اثبات امامت و ولایت ائمه اطهار(ع) و موجب اتحاد بین جوامع اسلامی می شود.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) اهواز، به برگزاری جشن ها عید غدیر اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن های ائمه اطهار(ع) از سوی مساجد و نهاد های فرهنگی و شرکت جوانان و نوجوانان در این گونه مراسم ها، موجب خنثی سازی توطئه های دشمنان در عرصه های گوناگون می شود.

استاد حوزه علمیه اهواز، در پایان با اشاره به هراس دشمنان نسبت به ولایت فقیه، اذعان داشت: دشمنان از بیشترین چیزی که هراس دارند ولایت فقیه است و از آن جایی که دشمنان به ولایی بودن مردم ایران پی برده اند، سعی در ایجاد تفرقه بین مردم و نظام هستند؛ بنابراین حضور گسترده مردم در عرصه های اجتماعی و همچنین پیروی از ولایت فقیه مشت محکمی بر دهان مستکبران است./945/ت303/ص
ارسال نظرات