۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۹۱۲۸۵
نماینده ولی فقیه در سپاه آبادان:

منحرفان فکری و عقیدتی جامعه آسیب‌دیدگان جنگ نرم هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: هرکس تصور کند که ما در حال جنگ نیستیم و جنگ به پایان رسیده، خود ر ا به خواب زده است؛ جنگی که هم‌اکنون ما در آن قرار داریم جنگی نفس‌گیرتر از جنگ سخت است.
جنگ نرم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سید فخرالدین موسوی، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آبادان، روز گذشته در نشست ستاد پشتیبانی بسیج در فرمانداری آبادان اظهار داشت: هرکس تصور کند که ما در حال جنگ نیستیم و جنگ به پایان رسیده، خود ر ا به خواب زده است؛ جنگی که هم‌اکنون ما در آن قرار داریم جنگی نفس‌گیرتر از جنگ سخت است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آبادان، ادامه داد: آثار مخرب و سوء این شبیخون فرهنگی به مراتب بیشتر از جنگ میدان جبهه است؛ اگر در جنگ سخت مجروحان و کشته‌های آن به فیض رفیع درجه جانبازی و شهادت دست یافتند در جنگ نرم این مسأله بالعکس خواهد بود و کشته‌های و مجروحان این جنگ‌ منحرفان فکری و عقیدتی جامعه هستند.

حجت الاسلام موسوی افزود: اگر هزینه‌هایی که این فرقه‌های منحرف در حال خرج آن هستند را ریشه‌یابی کنیم، متوجه خواهیم شد که اکثر این هزینه‌های سنگین را سرویس‌های انگلیس و کشورها استعماری تقبل کرده‌اند؛ جالب‌تر آنکه آنها از بین این همه کشور مسلمان در جهان اسلامی را که میراث‌دار ولایت علی‌(ع) را نشانه رفته‌اند که این مسأله به دلیل آن است که آنها این اسلام را خطری برای اهداف شوم خود می‌دانند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آبادان، با اشاره به نقش بی‌بدیل بسیج در تحقق آرمان‌های شهدا ادامه داد: بسیج باید نیرویی سالم باشد تا بتواند سالم‌سازی کند؛ امروز ما مسؤول حفظ عقاید و آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس هستیم و باید پاسخگوی آنها و ایثارگران باشیم./945/پ202/س
ارسال نظرات