۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۹۱۳۳۶
مدیر حوزه های علمیه خوزستان:

ولایت بزرگترین سد در برابر توطئه‌های شوم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان ولایت و امامت را بزرگ ترین سد در برابر توطئه های شوم دشمنان دانست و گفت: بزرگ ترین پیام غدیر به جهان لزوم سرسپاری بشر به رهبری الهی است.
حجت الاسلام والمسلمين مير احمدرضا حاجتي، مدير حوزه هاي علميه خوزستان،
حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، مدیر حوزه های علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که اصلی ترین وظیفه پیامبر اسلام پس از تعلیم توحید و یگانه پرستی، تربیت بندگان بود اظهار داشت: امامت و ولایت ادامه دهنده سیر تربیتی انسان ها است.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه افزود: اصلی ترین جایگاه برای امامت، ولایت و وصایت پیامبر اکرم(ص) تربیت بندگان خداوند متعال و هدایت آنها به سوی سعادت و رستگاری است.

مدیر حوزه های علمیه خوزستان، ولایت و امامت را مهم ترین سد در برابر توطئه های شوم آنها در ایجاد تفرقه دانست و ابراز داشت: دشمنی های مستکبران به ویژه جریان نفاق نسبت به امامت بوده و این دشمنی اکنون در برابر ولایت فقیه قرار دارد.

وی با بیان این که ولایت فقیه استمرار ولایت ائمه اطهار(ع) است، ادامه داد: ولایت فقیه بزرگ ترین سد در برابر دشمنان اسلام و مکتب اهل بیت(ع) است؛ از این رو دشمنان بیشترین آماج حملات خود را معطوف به ولایت فقیه قرار داده اند.

این نویسنده کتاب عصر امام خمینی، ولایت امیرالمؤمنین(ع) را سبب مشروعیت بخشیدن به ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: مردم ما به سبب فراگیری درس والایی از فرمایشات رسول اعظم(ص) به خوبی در صحنه حاضر بوده و توطئه های پیاپی دشمنان را نقش بر آب کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، بزرگ ترین پیام غدیر به جهان را ضرورت سرسپاری بشر به رهبری الهی خواند و اظهار داشت: با توجه به آگاهی مردم از ناکارآمدی رهبران مادی گرا جهان، اکنون اشتیاق به ظهور منجی بیش از پیش فراهم شده و در انتظار ظهور مهدی موعود هستند./945/ت303/ص


ارسال نظرات