۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۹۱۳۶۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

ملاک وحدت در ایران اسلامی رهبر معظم انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان ملاک وحدت در ایران اسلامی را رهبرمعظم انقلاب دانست و بیان داشت: تبعیت از ولایت فقیه نخستین درس آموخته شده از مکتب دفاع مقدس است.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت با گرامیداشت هفته یسیج، گفت: بسیج در همه صحنه های ملی و حماسی با حضور مؤثر خود نشان داد که ستونی محکم در بقا و پیشرفت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بسیج نام مقدسی است که همه از آن به درستی و نیکی یاد کرده و ارزش ها و الگوهای اخلاقی نظام مقدس اسلامی را تبیین می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: امام راحل با بصیرت بسیج را تشکیل دادند و مهم ترین پیام بسیج همان بصیرتی است که باید دنبال کنیم؛ یعنی باید مصادیق واقعی بسیج را تشخیص دهیم و ادامه دهنده راه شهدایی باشیم که با بصیرت راهشان را انتخاب کرده بودند.

حجت الاسلام یاری ادامه داد: در حال حاضر پس از سپری کردن چندین سال از دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و ایثار و مقاومت، جوانان کشورمان باید در جبهه ای به نام مبارزه با جنگ نرم خود را مسلح کنند.

وی وحدت و هماهنگی در جامعه را ضرروی خواند و با بیان این که ملاک وحدت در ایران اسلامی رهبرمعظم انقلاب هستند، بیان داشت: تبعیت از ولایت فقیه نخستین درس آموخته شده از مکتب دفاع مقدس است که باید مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، به نقش بسیج در عرصه های گوناگون اشاره کرد و گفت: بسیج مؤثرترین منبع انسانی نظام اسلامی با توانمندی و ظرفیت های بی شمار است.

حجت الاسلام یاری انسجام بخشی، وحدت آفرینی و بصیرت افزایی را مهم ترین کارکرد های بسیج در تاریخ انقلاب برشمرد و افزود: در تاریخ انقلاب نیروی مقاومت بسیج و تفکر بسیجی نقش اساس در مواجه با فتنه ها داشته است.

وی مهم ترین شاخصه بسیج را حضور در صحنه های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: حضور بسیج در حماسه هشت سال دفاع مقدس و تبدیل دفاع به امری کاملاً مردمی و یک تکلیف عمومی، اثبات توانایی دفاع مسلحانه ازکشور و نظام جمهوری اسلامی و تقویت فرهنگ پایداری و مقاومت برای تثبیت استقلال سیاسی کشور، نمونه ای از قابلیت های بسیج است./950/ت302/الف
ارسال نظرات