۰۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۹۱۴۲۱
امام جمعه زاهدان:

طلاب پاسدار واقعی امامت و ولایت باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، تأکید کرد: طلاب حوزه های علمیه باید همانند علامه امینی پاسداران واقعی امامت و ولایت باشند.
حجت الاسلام والمسلمين عباسعلي سليماني، نماينده ولي فقيه در استان سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، عصر روز گذشته در مراسم جشن و عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) که به مناسبت عید سعید غدیر خم در سالن اجتماعات این حوزه برگزار شد، به بیان خاطره ای از مقام معظم رهبری از فعالیت تبلیغی ایشان در شمال کشور پرداخت و در ادامه به مقام خلیفه الهی انسان در روی زمین اشاره کرد و گفت: با امکانات و معلومات به تنهایی نمی توان به مقام خلیفه الهی شدن رسید بلکه اقدامات آدمی وی را به مقام خلیفه الهی می رساند.

امام جمعه زاهدان، با تبریک عید سعید غدیر خم اساتید و طلاب این حوزه علمیه، افزود: باید تنها برای خداوند متعال سخن گفت و برای او کار کرد و کسی که به مقام امامت و ولایت منصوب می شود از صدها فیلتر عبور کرده است.

وی، اظهار داشت: قرآن کریم برای پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) آنقدر ارزش قائل است که به جانش قسم یاد می کند و علی می شود نفس پیامبر و چنین افتخاری نصیب کسی جزء علی (ع) نشده است.
 
رییس شورای حوزه علمیه سیستان و بلوچستان، خطاب به طلاب جوان، تأکید داشت: شما به مثل علامه امینی پاسداران واقعی ولایت و امامت باشید.

عضو خبرگان رهبری، تصریح کرد: هیچ کس در تاریخ تشیع به مثل علامه امینی و علامه مجلسی قلم بدست نگرفتند و برای دفاع از حریم ولایت بر نخواستند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: امروز صد تن مواد مخدر در عربستان سعودی قابل اغماض است ولی یک جلد کتاب الغدیر قابل اغماض نیست؛ چرا که هر کس الغدیر را ببیند و مطالعه کند به حقانیت علی تسلیم می شود./940/پ202/الف

ارسال نظرات