۰۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۹۱۴۲۳
مدیر عامل بنیاد مهدویت آبادان:

ولایت پذیری سبب بیداری روح استکبار ستیزی در جامعه می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل بنیاد مهدویت آبادان با تأکید بر این که اعتقاد به ولایت؛ مکتب ساز، امید آفرین، آینده ساز و استکبار ستیز است گفت: ولایت فقیه سبب بیداری روح استکبار ستیزی در جامعه به ویژه جوانان می شود.
عدير غدير، جشن عيد غدير
مسعود دریس، مدیر عامل بنیاد مهدویت آبادان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر «ولایت ائمه اطهار(ع) شعبه ای از ولایت الله است» به تلاش دشمنان جهت براندازی و تخریب وجهه ولایت فقیه در جامعه اشاره و تصریح کرد: به سبب این که اعتقاد و التزام به ولایت روح و حقیقت اعمال انسان ها است؛ بنابراین پذیرش ولایت فقیه موجب سلطه ستیزی ملت ها و جوامع بشری خواهد بود.

مدیر عامل بنیاد مهدویت آبادان اعتقاد به ولایت را مکتب ساز، امید آفرین، آینده ساز و استکبار ستیز خواند و ادامه داد: آگاهی کامل دشمنان از تأثیر بسزای نقش ولایت در میان جوانان سبب شده تا توطئه ها و اقدامات پلید خود را به سوی این اصل مهم اسلامی گرایش دهند.

وی با تأکید بر این که باید عید غدیر را با برگزاری جشن ها و همایش های ویژه پاس بداریم اظهار داشت: با توجه به این که غدیر، عیدالله الاکبر و عید سرور و شادمانی است؛ از این رو باید با برپایی آیین های باشکوه موجبات خوشنودی مردم را فراهم کنیم.

دریس عید غدیر را مانند ستاره ای دانست که میان سایر اعیاد اسلامی نور افشانی می کند، بیان داشت: بزرگداشت این عید تأثیر ژرفی در عمق بخشی پیوند جامعه به ویژه جوانان با امامت و ولایت دارد.

مدیر عامل بنیاد مهدویت آبادان با بیان این که روز ولادت با سعادت امام زمان(عج)، روز غدیر ثانی است ابراز داشت: ولادت امام زمان(عج) روز عهد و پیمان دوباره جامعه بشری با آخرین ذخیره و حجت الهی است؛ چرا که ادامه دهنده راه انبیاء و ائمه اطهار(ع) می باشد./945/ت303/ص
ارسال نظرات