۰۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۹۱۴۳۸
با حضور خواهران طلبه؛

همایش بزرگ غدیر در مشهد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دومین گردهمایی غدیر با عنوان با جوشش غدیر تا مطلع ظهور ویژه طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران خراسان، در مشهد برگزار شد.
 طلاب خواهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، دومین گردهمایی غدیر با عنوان «با جوشش غدیر تا مطلع ظهور » ویژه طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران خراسان، با حضور  امام جمعه موقت مشهد، روز گذشته در سالن اجتماعات بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی مشهد برگزار شد.

خانم اعدادی، مسؤول واحد خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان گزارشی از فعالیت های این مرکز در هفته غدیر ارائه داد و گفت: یکی از اهداف برگزاری این همایش، حفظ خطبه غدیر و آشنایی طلاب با مفاهیم این خطبه است که بتوانند با سلاحی قوی به مواجهه و پاسخگویی به شبهات دشمنان دین اسلام روند.

وی در ادامه افزود: امسال مسابقات در سه بخش کتابخوانی، حفظ خطبه غدیر و کنکاش در آیات و القاب وارده در زیارت حضرت علی(ع) در روز غدیر برگزار شد که در مسابقه کتابخوانی برساحل غدیر، 140 نفر، 14 نفر در مسابقه کنکاش در آیات و القاب وارده در زیارت حضرت علی(ع) در روز غدیر و در مرحله اول مسابقه حفظ خطبه غدیر، 149 نفر در استان خراسان رضوی شرکت کردند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقات استانی«با قرآن تا قرآن » با اهدای جوایزی تقدیر شد./969/پ202/الف
ارسال نظرات