۰۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۹۱۵۶۱
امام جمعه بناب:

بسیج نماد امنیت پایدار و مجمو‌عه‌ای همیشه بیدار است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی گفت: بسیج واقعی که مورد نظر امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب است، به معنای مجموعه همیشه آماده و بیدار بوده و هرکس بخواهد از نیروی مقدس بسیج به عنوان ابزار سوء استفاده کند، مرتکب خیانت بزرگی شده است.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب، امروز در همایش بسیجیان بناب که همزمان با هفته بسیج صورت گرفت، اظهار داشت: بسیجیان با اقتدا به سیره مولای متقیان علی(ع) مسیر ولایت‌مداری و بصیرت را به خوبی می‌شناسند.

وی با تأکید بر این‌که بسیج دژ مستحکم اسلامی برای غلبه بر دشمنان است، گفت: غائله فتنه سال گذشته که به حمایت استکبار جهانی همراه بود، با رشادت‌های بسیجیان جان بر کف و درایت رهبر فرزانه انقلاب پایان یافت.

امام جمعه بناب با بیان این‌که فتنه‌گران به دنبال فرصتی برای احیای مواضع خود هستند، گفت: بسیجیان باید همواره گوش به فرمان رهبری، ضمن کسب معرفت و بصیرت، فتنه‌گران را مأیوس کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی تصریح کرد: بسیج واقعی که مورد نظر امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب است، به معنای مجموعه همیشه آماده و بیدار بوده و هرکس بخواهد به هر نوعی سعی کند از نیروی مقدس بسیج به عنوان ابزار سوء استفاده کند، مرتکب خیانت بزرگی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز ارتحال شیخ مفید اظهار داشت: علمای دین پدران معنوی و مکتبی جوامع اسلامی مطرح هستند، از این رو باید قدر علمای زمان را دانست.

امام جمعه بناب خاطر‌نشان کرد: علمای اسلام و جهان تشیع با تحمل هزاران رنج و مصیبت، ما را با علی و آل علی‌(ع) آشنا کردند، اگر امروز در جهان به عنوان کشور مرکز تشیع مطرح هستیم به برکت مجاهدت‌ها و زحمات ارزنده علما در طول تاریخ هستیم.

همچنین موسی سلطانی، فرمانده سپاه ناحیه بناب در سخنانی بسیج را نماد امنیت پایدار دانست و تصریح کرد: بسیجیان خدمتگزار بی‌منت ملت غیور ایران هستند./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات