۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۹۱۷۵۱
مدیر سازمان بسیج طلاب سیستان و بلوچستان:

دشمن در جنگ نرم، مرجعیت و ولایت را نشانه گرفته است

خبرگزاری رسا ـ مدیر سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: باید این را باور داشته باشیم و شک نکنیم که دشمن امروز در جنگ نرم عمود نظام و ستون خیمه مرجعیت و ولایت را نشانه گرفته است.
حجت الاسلام عقيل فرماني، مسؤول سازمان بسيج طلاب و روحانيون سپاه سلمان استان سيستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری رسا در زاهدان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان، حجت الاسلام عقیل فرمانی، مدیر سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سیستان و بلوچستان، با گرامی داشت هفته بسیج، گفت: حضور و نقش پویا و فعال روحانیون و طلاب بسیجی در دفاع از ارزشهای انقلاب در طول هشت سال دفاع مقدس سندی زرین از کارنامه درخشان این پرچمداران دفاع از ارزشهای اسلام است.

وی، همچنین با اشاره به جنگ نرم دشمن، گفت: عمق بخشیدن به ایمان و اعتقادات مردم از مهمترین وظایف روحانیون در جنگ نرم می باشد، هرچه سطح بصیرت، ایمان و آگاهی جامعه بالا باشد پیروزی آنها در مقابله با توطئه های دشمنان در جنگ نرم بیشتر خواهد بود که این از تکلیف و وظایف اصلی روحانیت در جامعه امروزی است.
 
حجت الاسلام فرمانی، بیان داشت: باید این را باور داشته باشیم و شک نکنیم که دشمن امروز در جنگ نرم عمود نظام و ستون خیمه مرجعیت و ولایت را نشان گرفته است.

وی افزود: دشمن می داند حرکت و پویایی جامعه به خاطر اطاعت پذیری از ولایت فقیه است و لذا در پی مخدوش کردن جبهه این جایگاه بزرگ برآمده است که به فضل خداوند عنایت امام زمان (عج) ما هر روز شاهدیم بر عزت و اقتدار ولی فقیه و مقام عظمای ولایت افزوده می شود.

مدیر سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سیستان و بلوچستان، با اشاره به اینکه، سنگینی کار طلاب و روحانیون بسیجی در این استان دوچندان است، تصریح کرد: دشمن در صدد اختلاف افکنی بین فرق و مذاهب اسلامی است و با حمایت و هدایت وهابیت در این استان در پی اجرای توطئه ها و نقشه های شوم خود می باشد که روحانیت و علما شیعه و سنی این استان باید آگاه باشند و با روحیه ای بسیجی و انقلابی در این جبهه هم حضوری جدی و انقلابی داشته باشند و سخنان مقام رهبری را به عنوان محور کار خود و مبنای وحدت و همدلی قرار بدهند و مردم را از اختلافات مذهبی و اعتقادی بر حذر دارند و مانع بروز گسترش این اختلافات شوند./940/د102/س
ارسال نظرات