۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۹۲۴۲۵
امام جمعه بناب:

استکبار جهانی قادر به توقف رشد علمی جوانان ایرانی نیست

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به موفقیت اخیر دانشمندان هسته ای گفت: استکبار جهانی قادر به توقف رشد علمی جوانان ایرانی نیست.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت‌ الاسلام مصطفی باقری ‌بنابی، امام جمعه بناب، امروز در جمع طلاب و روحانیان حوزه های علمیه و اقشاز مختلف مردم این شهر اظهار داشت: ترور دانشمند هسته ای ایران اوج حماقت دشمنان ایران اسلامی را نشان داد.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان غافل از این مساله هستند که حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های کشور مملو از وجود شهریاری‌ها است، دستان آمریکا و رژیم صهیونیستی از پشت پرده این جنایت تاریخی نمایان شده است.

حجت الاسلام بنابی با تأکید بر این که خون شهدا نظام اسلامی ایران را در سی سال گذشته بیمه کرده است، گفت: اگر استکبار جهانی قصد مقابله با نظام اسلامی ایران را دارد، چرا به صورت منطقی و در میادین علمی خود را اثبات نمی‌کند، مگر دلیلی هم برای اثبات خود دارد.

امام جمعه بناب با بیان این‌که ملت ایران با تهدید و تحریم به خودکفایی رسیده است، گفت: دشمنان با ترور به زعم خود تسویه حساب می‌کنند، غافل از اینکه تیشه به ریشه خود می زنند.

وی با تاکید بر دستگیری و محاکمه عاملان ترور استاد شهریاری اظهار داشت: افکار عمومی جهان به خوبی می ‌داند که ترور، تهدید و تحریم قادر به توقف رشد علمی جوانان ایران نیست.

حجت الاسلام بنابی در ادامه با اشاره به موفقیت اخیر دانشمندان هسته‌ای تصریح کرد: استکبار جهانی قادر به توقف رشد علمی جوانان ایرانی نیست؛ از این رو به دنبال راه‌اندازی جنگ نرم و استحاله ملت حسینی و عاشورایی ایران است.

وی خواستار تحقق جنبش نرم‌افزاری از سوی حوزه و دانشگاه شد و تصریح کرد: تولید علم و فناوری پاسخی کوبنده به کارشکنی‌ها و تحریم‌های غرب است./935/پ202/س
ارسال نظرات