۱۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۹۲۴۶۸

نشست خبری دانشکده علوم حدیث برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین نشست خبری رییس و معاونان دانشکده علوم حدیث با حضور اصحاب رسانه در شهرری برگزار شد.
دانشكده علوم حديث
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صبح امروز دوشنبه نخستین نشست خبری مسؤولان دانشکده علوم حدیث با اصحاب رسانه در شهرری برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام هادی صادقی، رییس دانشکده علوم حدیث به سخنرانی پرداخت و گفت: دانشکده علوم حدیث وابسته به مؤسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث است که در سال 78 با هدف نشر معارف و احادیث اهل بیت(ع) در اقشار مختلف تأسیس شده است.

وی گفت: این دانشکده در طول دهه گذشته به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده که یکی از دلایل آن را می‌توان استفاده از اساتید متخصص در علوم حدیث و قرآن دانست.

حجت الاسلام هادی صادقی با بیان این که دانشکده علوم حدیث در عرصه تولید مکتوب دانش موفقیت‌های زیادی داشته ادامه داد: کمتر ‌دانشگاهی است که می‌تواند به این سرعت در حوزه تخصصی خود تولید اثر داشته باشد.

وی ابراز داشت: پانزده اثر پژوهشی از سوی دانشکده علوم حدیث تولید شده است و پژوهش‌های دیگری در زمینه حوزه تفسیر روایی، نهج البلاغه، گرایش‌های کلامی و اخلاقی در دست تولید است.

رییس دانشکده علوم حدیث درباره کاربردی شدن پایان نامه‌های دانشجویی عنوان کرد: با مراکز و مؤسسات مختلف در این مورد رایزنی شده که آخرین مذاکره با وزارت کار و امور اجتماعی صورت داده‌ایم تا اخلاق کار، مشاغل و تجارت را کاربردی کنیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام مهدی قائمی، قائم مقام ریاست دانشکده علوم حدیث، سید حمید حسینی، رییس مرکز آموزش‌های الکترونیکی، و مسؤول فرهنگی دانشکده علوم حدیث به سخنرانی پرداخته و به سؤالات اصحاب رسانه پاسخ دادند./956/پ202/س
ارسال نظرات