۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۹۲۹۶۳

راه‌اندازی پایگاه اینترنتی مرکز تخصصی شیعه‌شناسی در تبریز

خبرگزاری رسا ـ وب سایت مرکز تخصصی شیعه شناسی علامه امینی در تبریز راه‌اندازی شد.
رايانه و اينترنت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مرکز تخصصی شیعه شناسی علامه امینی تبریز با مجوز رسمی شورای گسترش حوزه‌های علمیه کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

این مرکز زیر نظر آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و مرکز مدیریت حوزه علمیه این استان اقدام به پذیرش طلبه و برگزاری اولین دوره تخصصی شیعه شناسی از ترم تحصیلی آینده می‌کند.

بر همین اساس، وب سایت اطلاع رسانی مرکز تخصصی شیعه‌شناسی علامه امینی تبریز راه‌اندازی شد و طلاب علاقه مند به تحصیل در این مرکز می توانند به آدرس اینترنتی www.mtamini.com و یا به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان واقع در بلوار 29 بهمن ساختمان کتابخانه حضرت ولی‌عصر(عج) طبقه دوم مرکز تخصصی علامه امینی تبریز مراجعه کنند.

بنا بر اعلام معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی‌‌ نام‌نویسی در این دوره از 15 آذر آغاز شده و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش‌ قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه علمی، کسب امتیازات لازم، اتمام پایه نه و حداکثر سن سی سال از شرایط لازم برای ‌نام‌نویسی است، ضمن این‌که اعطای مدرک علمی سطح سه حوزه، معرفی به مرکز آموزشی و پژوهشی و جایگزینی با بخشی از دروس عمومی حوزه از مزایای این دوره خواهد بود./935/پ202/س
ارسال نظرات