۲۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۹۳۰۳۷
رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان:

احیای احکام دینی در گرو احیای امر به معروف‌ و نهی از منکر است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان، هدف قیام امام حسین(ع) را احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: توجه به امر به معروف و نهی از منکر عامل احیای واجبات دین است.
ستاد امر به معروف و نهي از منکر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید موسی مدنی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان، شب گذشته در جمع عزاداران حسینی این شهرستان با اشاره به دهه امر به معروف و نهی از منکر گفت: توجه به امر به معروف و نهی از منکر عامل احیای همه واجبات دین است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان، در ادامه سخنان خود، هدف قیام امام حسین(ع) را احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و اظهار داشت: امام حسین(ع) قربانی امر به معروف و نهی از منکر شد و این بهترین الگو برای مدیران و مردم است که در تأمین سلامت اجتماعی تلاش کنند.

وی ادامه داد: کسی که درد دین داشته باشد برای حل مشکلات اجتماعی ابتدا خودسازی را شروع می‌کند و بعد به رفع معضلات جامعه می‌پردازد؛ ولی ما متأسفانه مشکلات را در خود نمی‌بینیم و همواره به دنبال این هستیم که دیگران را مورد خطاب قرار دهیم، البته خطاب به دیگران و رسیدگی به امور، همه در جای خود محفوظ است.

حجت الاسلام مدنی در ادامه سخنانش ابراز داشت: بهتر است یک دهم از هزینه‌های ورزش، برگزاری جشنواره‌ها و سایر امور که در جای خود ارزشمند است، به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر که در برابر سایر فرائض مثال قطره در مقابل دریا است، قرار گیرد./945/پ202/س
ارسال نظرات