۲۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۹۳۲۲۷
بنیاد مهدی موعود سیستان و بلوچستان در بیانیه ای:

اقدامات تروریستی هیچ گونه خللی در صفوف ملت ایران ایجاد نمی کند

خبرگزاری رسا ـ بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای جنایت تروریستی روز تاسوعا در شهر چابهار را محکوم کرد.
بيانيه
به گزارش خبرگزاری رسا در زاهدان، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای جنایت تروریستی روز تاسوعا در شهر چابهار که سبب به شهادت رسیدن جمعی از عزاداران حسینی شد را محکوم کرد.

در بخش هایی از این بیانیه آمده است: محرم ماه فداکاری، ماه حماسه جاویدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش برای نجات اسلام از چنگال دیو صفتان یزیدی است وعاشورا شراره عشق حق است که بر جان عاشقان حسین فرومی ریزد.

این بیانیه می افزاید: چه کور صفت اند آنان که فکر می کنند با اعمال تروریستی می توانند این عشق را که عشق به جاودانگی است از دلها بزدایند، راه امام حسین علیه السلام و فرهنگ عاشورا در طول تاریخ با نثار خون های پاک است که پابرجا مانده است و خواهد ماند.

در ادامه بیانه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) سیستان و بلوچستان، تصریح شده است: ضمن محکوم کردن حمله ناجوانمردانه و بزدلانه مزدوران استکبار به عزاداران حسینی در شهرستان چابهار به این نوکران استکبار و کج فهمان کوردل اعلام می کنیم دست زدن به این شرارت ها و اعمال ضد دین هیچ گونه خللی در صفوف ملت شریف ایران ایجاد نخواهد کرد و دستان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ریشه شما را برای همیشه خواهد خشکاند./940/د102/س
ارسال نظرات