۲۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۹۳۴۰۷
مفتی برجسته شیعه در لبنان:

بزرگ ترین خطر علیه لبنان اسراییل و همدستانش هستند

خبرگزاری رسا ـ شیخ حسن عبدالله رژیم صهیونیستی را بزرگ ترین خطر علیه لبنان و تمام بحران های سیاسی و حتی امنیتی لبنان را ساخته دست آمریکا و اسراییل دانست.
نقشه لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسن عبدالله، مفتی شیعیان صور و جبل عامل لبنان، روز گذشته در دیدار با برخی از شخصیت های سیاسی، معنوی و مردم، اسراییل و همدستانش را خطر اصلی پیش روی لبنان دانست و گفت: رژیم صهیونیستی وحدت، ثبات و استقرار لبنان را نشانه رفته است و می کوشد با فتنه پراکنی، میان گروه ها و طوایف لبنانی شکاف و اختلاف ایجاد کند.

این مفتی شیعه در صور و جبل عامل لبنان بحران های سیاسی و حتی امنیتی لبنان را ساخته دست آمریکا و اسراییل دانست و گفت: کسانی که جان و مال خود را در راه دفاع از میهن تقدیم کردند، ممکن نیست که در صف مخالفان وحدت، امنیت، کرامت و عزت لبنان قرار گیرند.

وی کرامت، عزت و سیادت لبنان را در گرو آزادی تمام خاک لبنان از چنگال اشغالگران صهیونیستی، بسته شدن راه های جاسوسی اسراییل علیه لبنان و برقراری روابط دوستانه با کشورهای عربی و اسلامی دانست و افزود: لبنانی ها باید در چارچوب منافع انسانی و ملی و منافع امت عربی و اسلامی حرکت کنند./981/گ
ارسال نظرات