۲۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۹۳۵۱۹
آیت‌الله سبحانی:

جلوی هرگونه فعالیت وهابیان در خوزستان گرفته شود

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله سبحانی در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، خواستار تربیت افرادی متعهد و دین‌مدار در این استان شد و گفت: نگذارید وهابی‌ها در خوزستان فعالیت کنند.
آيت الله سبحاني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، امروز پس از نماز ظهر و عصر در دیداری خصوصی با حجت‌الاسلام لطف‌الله سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان بر تربیت افراد متعهد و دین‌مدار در این استان تأکید کرد.

وی افزود: با تربیت افرادی متعهد و دین‌مدار، نگذارید وهابی‌ها به فعالیت‌های خود در این استان ادامه داده و پایگاه درست کنند.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام لطف‌الله سپهر که حامل پیام آیت‌الله موسوی جزایری برای حضرت آیت‌الله سبحانی بود، از برگزاری کنگره علامه شیخ جعفر شوشتری، 7 بهمن‌ماه در خوزستان خبر داد.

وی گفت: علامه شیخ جعفر شوشتری  زحمات زیادی در وعظ و منبر در حوزه اسلام و اهل البیت‌(ع) متحمل شده‌اند، در تلاشیم تا این کنگره با بضاعت آبرومندی برگزار شود.

گفتنی است، در این دیدار مقرر شد، کنگره استانی علامه شیخ جعفر شوشتری با پیام حضرت آیت‌الله سبحانی، 7 بهمن‌ماه در شوشتر برگزار شود.

یادآوری می‌شود، کنگره ملی علامه شیخ جعفر شوشتری با حضور علما، روحانیان و شخصیت‌های علمی و سیاسی کشور، از سوی انجمن آثار و مفاخر استان خوزستان در آینده نزدیک برگزار خواهد شد. /920/پ202/ج

ارسال نظرات