۳۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۹۳۶۰۶
مدیر حوزه‌های علمیه مازندران:

دشمنان نظام اسلامی از وحدت حوزه و دانشگاه هراس دارند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه مازندران تکلیف امروز حوزویان و دانشگاهیان را تقویت مبانی وحدت دانست و افزود: این دو گروه تأثیر گذار جامعه اسلامی باید با برگزاری نشست های متعدد زمینه تحقق واقعی وحدت حوزو ه و دانشگاه را فراهم کنند.
نماينده مركز مديريت حوزه علميه قم درمازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری حجت‌الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه های علمیه مازندران، امروز در جمع اساتید حوزه و دانشگاه استان، با اشاره به این که اساس وحدت در بین انسان‌ها با قرآن و دین اسلام بنا نهاده شده است، اظهار داشت: بعد از اسلام و قرآن اساس وحدت با رهبری در جامعه مهیا می‌شود.
 
وی با اشاره به این که اساس وحدت در بین انسان‌ها با قرآن و دین اسلام بنا نهاده شده است، گفت: بعد از اسلام و قرآن اساس وحدت با رهبری در جامعه مهیا می‌شود.
 
نماینده مرکز مدیریت حوزه های علمیه در مازندران با بیان این که معیارهای وحدت در هر جامعه‌ای متفاوت است، خاطرنشان کرد: امروز معیارهای مهمی برای وحدت در بین حوزه و دانشگاه وجود دارد که علاوه بر تقویت ارتباط بین این دو قشر، وحدت در بین جامعه نیز ایجاد می‌شود.

حجت الاسلام طاهری با تاکید بر این که دشمن در شرایط فعلی وحدت ما را نشانه گرفته است، گفت: انفجارهای روز تاسوعا در چابهار نشان داد که وحدت بین دو گروه مسلمان شیعه و سنی وجود دارد.

وی با بیان این که اگر وحدت وجود نداشت دشمن دست به این اقدام جنایتکارانه نمی‌زد، افزود: با این کشتار نشان داد که وحدت وجود دارد و دشمن کانون وحدت را نشانه گرفته است چون از وحدت بین امت اسلامی هراس دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه مازندران یکی از مهم ترین مبانی وحدت در جامعه اسلامی را توجه به اصل ولایت فقیه خواند و اظهار داشت: این اصل برگرفته از دین اسلام است.

وی، تکلیف امروز حوزویان و دانشگاهیان را تقویت مبانی وحدت دانست و افزود: این دو گروه تأثیر گذار جامعه اسلامی باید با برگزاری نشست های متعدد زمینه تحقق واقعی وحدت حوزو ه و دانشگاه را فراهم کنند.

حجت الاسلام طاهری، با بیان این که دشمنان نظام اسلامی از وحدت حوزه و دانشگاه هراس دارند، ادامه داد: همه تلاش های دشمنان در سی سال گذشته در جهت جدایی این دو مرکز بزرگ علمی کشور خلاصه شده است./950/پ202/الف
ارسال نظرات