۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۹۳۷۱۵
مسؤول بسیج طلاب گیلان:

آثار شهدای روحانی گیلان جمع آوری می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب گیلان از جمع‌آوری آثار شهدای روحانی در گیلان خبر داد و افزود: این آثار در نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
شهداي روحاني
حجت‌الاسلام محمد جمالی، مسرول بسیح طلاب گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت با اشاره به احداث حوزه امیر المومنین(ع) در رشت، اظهار داشت: بسیج طلاب با تقویت حوزه‌های علمیه توانمند می‌شود.

فرمانده بسیج طلاب گیلان در ادامه خاطر نشان کرد: تاسیس حوزه امیر المومنین(ع) رشت در ارتقای سطح فرهنگی و معنوی استان موثر خواهد بود.

وی از عضویت هزار و 800 طلبه و روحانی در بسیج طلاب گیلان خبر داد و گفت: یک حوزه مقاومت بسیج برای طلاب بسیجی در شرق گیلان شهرستان لاهیجان ایجاد می‌شود.

حجت الاسلام جمالی، تعداد پایگاه های بسیج طلاب گیلان را 19 پایگاه اعلام و اظهار داشت: طلاب بسیجی در برگزاری طرح های اعتقادی و فرهنگی استان مانند طرح صالحین و هجرت همکاری می کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی کنگره شهدای روحانی در کشور اذعان داشت: در همین راستا تاکنون 136 شهید روحانی در گیلان شناسایی شده اند.

فرمانده بسیج طلاب گیلان ادامه داد: هنوز اطلاعات کاملی از تعداد روحانیان و طلاب رزمنده گیلان در دست نیست و پژوهش ها برای شناسایی طلاب و رحانیان بسیجی گیلان ادامه دارد.

حجت الاسلام جمالی از جمع‌آوری آثار شهدای روحانی در گیلان خبر داد و افزود: این آثار در نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت./950/پ202/الف
ارسال نظرات