۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۹۳۷۲۰
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

ترویج فرهنگ اهل بیت بهترین راه خنثی کردن توطئه های نرم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هجمه های فرهنگی نظام سلطه ابعاد گسترده تری پیدا کرده است، افزود: دشمنان نظام اسلامی با توطئه های فرهنگی به دنبال ضربه زدن به فرهنگ اسلامی ملت ایران هستند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی بر افزایش یرنامه فرهنگی قرآنی و تعمیق آن از سوی این نهاد تأکید کرد.

وی با اشاره به این که امروز هجمه های فرهنگی نظام سلطه ابعاد گسترده تری پیدا کرده است، افزود: دشمنان نظام اسلامی با توطئه های فرهنگی به دنبال ضربه زدن به فرهنگ اسلامی ملت ایران هستند.

امام جمعه بهشهر با بیان این که استکبار با توطئه های فرهنگی به دنبال تضعیف اعتقادات دینی جوانان است، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) بهترین راه خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان نظام اسلامی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با اشاره به این که سازمان تبلیغات در تقویت مبانی دینی جامعه وظیفه مهمی بر عهده دارد، گفت: این نهاد دینی باید با برنامه های مدون دینی و فرهنگی ارزش های اسلامی را در سطوح مختلف جامعه تقویت کند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری
 تصریح کرد: پیوند و ایجاد زمینه شناخت نسل جوان با علما و روحانیان بسیار مهم است و بخش تبلیغات به دلیل وسعت کار تبلیغی و تاثیر در بین اقشار جوان و نوجوان جامعه از ارزش بالایی برخوردار است.

وی افزود: آنچه امروز باید در برنامه های ما مورد توجه بیشتر قرار گیرد توجه به آموزه های دینی و اسلامی است تا در برابر تهاجم های فرهنگی دشمن استادگی کنیم.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران نیز در ادامه این دیدار گزارشی از فعالیت های فرهنگی و قرآنی این سازمان در طی سال های اخیر ارائه کرد./950/پ202/الف

ارسال نظرات