۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۹۳۹۶۵
امام جمعه تکاب:

تدوین برنامه‌های کاربردی در عرصه ترویج دین‌گرایی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تکاب دینداری و دینمداری را عامل اصلی برای بازگشت نشاط به جوامع دانست و بر تدوین برنامه‌های کاربردی در این خصوص تأکید کرد.
تدوین برنامه‌های کاربردی در عرصه ترویج دین‌گرایی ضروری است


حجت‌الاسلام علی مرادی، امام جمعه تکاب، در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: دینداری و دینمداری از عوامل اساسی در سلامت جامعه است که نهادینه کردن فرهنگ دینی در بین اقشار مختلف جامعه می‌تواند از راه‌های تحقق سلامت اجتماعی و روانی جامعه باشد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های امروز جامعه در زمینه تکنولوژی اذعان داشت: با توجه به این مسأله، سهم ابزارهای الکترونیکی و نرم افزارهای در تکوین شخصیت دینی جامعه بیشتر از خانواده ها و حتی مراکز اموزش عالی است و این موضوع نقش رسانه ها را پررنگ‌تر می‌کند.

امام جمعه تکاب یادآورشد: زمانی رسانه‌ها می‌توانند در راستای اصلاح جامعه و مخاطبان خود حرکت کنند که محتوای آنها، محتوای اسلامی و موافق با فرهنگ، اعتقادات و ارزش‌های اسلامی باشد و از طرفی نیز متولیان مربوطه در این خصوص نظارت و کنترل کامل داشته باشند.

حجت الاسلام مرادی در پایان تأکید کرد: مصون ماندن جامعه از مفاسد و رفع موانع گسترش دین و دینداری نیازمند همیاری همه افراد جامعه است./936/ت303/س

ارسال نظرات