۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۹۴۰۵۳
عضو فقهای شورای نگهبان:

حماسه 9 دی، فتنه گران را رسوا و تداوم انقلاب را بیمه کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی تاکید کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی بحمدلله با درایت و فهم و بصیرت و مسؤولیتی که اعمال کردند توانستند طمع استکبار را از این کشور کوتاه، فتنه گران را رسوا و تدوام انقلاب را بیمه کنند.
آيت الله سيد محمد رضا مدرسي يزدي عضو فقهاي شوراي نگهبان


آیت الله مدرسی یزدی، عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور حماسی ملت در راهپیمایی نهم دی ماه سال گذشته را نشانگر بصیرت و هوشیاری آنان دانست.

عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی تصریح کرد: بعد از آن که مردم عمق توطئه استکبار و فتنه گران و فریب خوردگان داخلی و سردمداران فتنه را دریافتند برای حفظ دین، کشور و ارزش های دینی و انقلابی لازم دیدند که به طور گسترده و عمیق به صحنه بیایند.

این استاد حوزه های علمیه تاکید کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی بحمدلله با درایت و فهم و بصیرت و مسؤولیتی که اعمال کردند توانستند طمع استکبار را از این کشور کوتاه، فتنه گران را رسوا و تدوام انقلاب را بیمه کنند.

عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی خاطرنشان کرد: مردم با درایت و بصیرت کامل خط اسلام و انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری را دنبال می کنند و در شرایط حساس توانسته اند مواضعی صحیح و درست انتخاب و اتخاذ کنند.

آیت الله مدرسی یزدی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ما شاهد حضور جانانه مردم در صحنه ها و عرصه های مختلف بوده ایم و این مساله بسیاری از نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده است و از این رو ما باید خدا را شاکر باشیم.

وی تاکید کرد: در نهم دی سال گذشته مردم احساس مسؤولیت کردند که برای حفظ انقلاب باید به طور جمعی در صحنه بیایند و افزون بر اعلان موضع وفاداری به نظام، ارزش های دینی و انقلابی، حرکت فتنه گران و حامیان آنها و فریب خوردگان استکبار جهانی را محکوم کنند.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: در حقیقت به صحنه آمدن مردم در نهم دی ایفای مسؤولیت بیشتر برای حفظ انقلاب و پیشبرد ارزش های انقلاب اسلامی و دینی بود. /924/ت302/ج

ارسال نظرات