۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۹۴۲۰۲
مسؤول کانون‌‌های فرهنگی مساجد مازندران:

حماسه نهم دی نمایش ولایت مداری ملت ایران اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران حماسه نهم دی سال گذشته را نقطه عطفی برای پشتیبانی از ولایت فقیه و جاودانه کردن ولایت‌مداری مردم ایران دانست.
راهپيمايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، محمد فوقی، مسؤول کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه‌اندازی خیمه‌های بصیرت به مناسبت نهم دی ماه با هدف تحلیل سیاسی و فرهنگی نهضت امام حسین(ع) در روز عاشورا با وقایع سال گذشته در عاشورای حسینی برگزار می‌شود.

وی، حماسه نهم دی سال گذشته را نقطه عطفی برای پشتیبانی از ولایت فقیه و جاودانه کردن ولایت‌مداری مردم ایران دانست و تصریح کرد: نهم دی ماه سال 88 یکی از بزرگ‌ترین روزهای حضور مردم در عرصه حمایت از انقلاب اسلامی و سند ماندگاری برای نسل‌‌های آینده برای تبیین ابعاد گوناگون آن است.

فوقی با اشاره به این که ملت ایران با حضور حماسی خود در نهم دی سال گذشته نام خود را در دفتر عاشقان ولایت ثبت کردند، افزود: ملت ولایت مدار ایران اسلامی نشان دادند هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند صفوف به هم پیوسته، متحد و منسجم مردم در پاسداری از انقلاب اسلامی را در هم ریزد.

وی تصریح کرد: بی‌شک پیام حضور مردم، پشتیبانی از ولایت فقیه و تاکید بر تداوم رسالت زینبی خویش در پاسداشت حماسه عاشوراست که هیچگاه اجازه نخواهند داد میراث گران‌سنگ سیدالشهدا در هجمه جریان نفاق به فراموشی سپرده شود.

فوقی اضافه کرد: نهم دی ماه سال 88 یادگار حرکت‌های بسیجی گونه مردم، مسئولان و دلسوزان ایران اسلامی بر ضد فتنه و فتنه‌گران است.

وی، طرح موضوع تقلب در انتخابات، توهین و هتک حرمت اعتقادی مردم، بی‌احترامی به عزاداری ماه محرم را از جمله اتفاقاتی دانست که بعد از انتخابات سال گذشته به عزاداری به وقوع پیوست.

مسؤول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران تصریح کرد: مردم با ایمان ایران با حفظ انسجام خود و تبیعت از منویات مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز نهم دی به صحنه آمدند و پاسخ همه این موارد را دادند.

وی با اشاره به نامگذاری روز نهم دی ماه به نام روز بصیرت خاطرنشان کرد: بصیرت موجب ماندگاری و روشنگری در دین و دنیا می‌شود و در این راستان کانون‌های فرهنگی مساجد مازندران با برگزاری 250 برنامه فرهنگی به این امر مهم پرداخته است.//950/پ202/الف
ارسال نظرات