۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۹۴۳۳۸
جامعه المصطفی العالمیه در بیانیه ای:

حماسه 9 دی هیچ گاه از ذهن ها فراموش نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ جامعه المصطفی العالمیه در بیانیه ای ضمن پاسداشت یوم الله 9دی در سالروز این حماسه بزرگ مردمی بر صیانت از آرمان های بزرگ اسلام و انقلاب در برابر هر گونه فتنه داخلی و خارجی تاکید کرد.
آرم جامعه المصطفي العالميه


به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه المصطفی العالمیه در بیانیه ای به مناسبت یوم الله 9دی، آمادگی خود را جهت حضور فعال در تجمع بزرگ مردمی در روز پنجشنبه 9 دی ماه اعلام داشت.

متن بیانیه بدین شرح است:

تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی به خوبی نشان داده که ملت بزرگ ایران در خلق حماسه های جاودان تاریخی در دنیا بی نظیر هستند.

پس از سی سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و خلق حماسه جاوید از مردم متدین و ولایتمدار ایران در مقابل زورگویان و فتنه گران عالم، متاسفانه در سال 88 شاهد آن بودیم که با حمایت همه جانبه استکبار جهانی، در عاشورای حسینی دشمنان قسم خورده و فتنه گران ، فتنه گری خود را به اوج رسانیده و همزمان با عاشورای حسینی نقاب از چهره خود برداشته و ماهیت خود را با حمله به مقدسات مردم و بر هم زدن عزای حسینی به عالمیان نمایان ساختند و با این رفتار وقیحانه ، آب را بر آسیاب دشمن ریخته و این حرکت را دست آویز دشمنان اسلام و مقدسات این مرز و بوم قرار دادند.

به دنبال این حرمت شکنی، ملت بزرگ ایران با رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی با تشخیص صحیح و به موقع خود به طور خودجوش به خیابان ها ریخته و با کشیدن خط بطلان بر دسیسه های منافقین و فتنه گران ، مجددا برگ زرینی را به صفحات تاریخی اضافه نموده که بدون شک این حماسه عظیم هیچ گاه از ذهن فراموش نخواهد شد.

طلاب، اساتید و کارکنان جامعه المصطفی العالمیه ضمن پاسداشت یوم الله 9دی در سالروز این حماسه بزرگ مردمی بر صیانت از آرمان های بزرگ اسلام و انقلاب در برابر هر گونه فتنه داخلی و خارجی تاکید می نماید و آمادگی خود را جهت حضور فعال در تجمع بزرگ مردمی در روز پنجشنبه 9 دی ماه اعلان می دارد. /901/د102/ع

ارسال نظرات